AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hva kan man kjøpe til lillebror som blir 18 år? Førerkort og bil er i boks. Er det teit å gi en sixpack med øl, for eksempel? Anonymous poster hash: d8d8a...aa5
Gjest miss_sara Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Nei, er vel bare gøy det! Hva med en skjorte, bjørn børg underbukse eller god lukt?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 En six pack med øl er kanskje ikke en kjempespennende gave, eller? Har han ingen spesielle interesser? Siterer hun over, parfyme og klær er jo en sikker vinner. Anonymous poster hash: ed856...28e
Akazie Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Siden det er broren din vet du sikkert hva han bruker tiden sin på? Hvis han bruker mye tiden med pc eller andre spill så ønsker han seg kanskje nye spill, headset eller andre teknologirske duppedingser? Hvis han bruker mye tid på å sjekke damer, ordne seg, dra på byen så ønsker han seg kanskje boxere, parfyme, hårprodukter og øl
skruf Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Jeg har en bror på 18 og ønskelisten hans til jul er: høytalere til laptoppen, ullpledd, øretelefoner, genser, pysj/daffe-bukse, boxere, toalettmappe, parfyme Endte opp med å kjøpe toalettmappe med "survival-kit" oppi, dvs parfyme, tannbørste, tannkrem, deo og en pakke kondomer (han kommer til å dø litt på seg når han finner kondomene )
Løvefrøken Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Hvis han har bil og førerkort, hva med vaskeutstyr til bil?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Hva med å kjøpe litt forskjellige typer pol-øl? Du får færre for pengene, men det er jo litt mer stas Anonymous poster hash: 46eeb...f78
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Nei, er vel bare gøy det! Hva med en skjorte, bjørn børg underbukse eller god lukt? Hahaha, dette er min universal-oppskrift på gaver til gutter i familien :D Men virker som det alltid faller i smak da Anonymous poster hash: 2a0fe...f93
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Hva med å kjøpe litt forskjellige typer pol-øl? Du får færre for pengene, men det er jo litt mer stas Anonymous poster hash: 46eeb...f78 Kan bare snakke for meg selv da, men da jeg var en fattig 18åring var det kvantitet og ikke kvalitet som gjaldt :D Men det er jo en god ide hvis han er litt interessert Anonymous poster hash: 2a0fe...f93
Gjest miss_sara Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Hahaha, dette er min universal-oppskrift på gaver til gutter i familien :D Men virker som det alltid faller i smak da Anonymous poster hash: 2a0fe...f93 Haha, ja min og
Kjetil E Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Kan bare snakke for meg selv da, men da jeg var en fattig 18åring var det kvantitet og ikke kvalitet som gjaldt :D Men det er jo en god ide hvis han er litt interessert Anonymous poster hash: 2a0fe...f93 Mest mulig kjiiiiiiiip industripils til en billigst mulig penge altså.
Gjest Strandet Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 Synes at komboen bil og øl på en måte er litt rar her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå