AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hun har vært igjennom et samlivsbrudd, noe jeg også var for flere år siden. De har to barn sammen. Ringer meg flere ganger i uka og sliter psykisk. Det var hun som gikk. Ringt meg slik i 1års tid. I sommer mistet jeg mammaen min. Jeg orker rett og slett ikke mer. Har mere nok med mitt akkurat nå. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 0b02d...bac
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Sier at hun bør gå til psykolog samtidig som at du sier at du er glad i henne, men at du har det tøft selv for tiden. Du er ikke utdannet som psykolog, og det går en grense mellom en venn og en psykolog. Det er bra å kunne åpne seg opp for vennene sine, men når man har det tøft over lengre tid i en slik grad bør hun gå til en psykolog. Spesielt siden det er med på å bryte ned dine krefter. Du må fortelle henne rett ut at det tapper deg for krefter selv om du er glad i henne.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Har hun ikke et nettverk på arbeidsplassen? Si at du er sliten og har mer enn nok med deg selv, og be henne søke støtte på jobb... Anonymous poster hash: 3ffb0...119
Leini Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Det er bare en ting som virker, og det er å si det rett ut. Hun tapper deg for krefter..gir hun deg noe tilbake, eller er hun bare totalt selvsentrert?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Mest om seg selv. Jeg er dritt lei rett og slett!!Anonymous poster hash: 0b02d...bac
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Hadde en venninne som var helt lik. "Vannet" hun ut, litt etter litt. Har i dag null kontakt. Føles utrolig godt, ingen savn her i gården. Jeg ble nesten syk selv av at hun bare fokuserte på negative ting. Anonymous poster hash: e2c87...2fc 3
minister-mio Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Har hun ikke et nettverk på arbeidsplassen? Si at du er sliten og har mer enn nok med deg selv, og be henne søke støtte på jobb... Anonymous poster hash: 3ffb0...119 er dette normalt å gjøre?
Gjest Phoenix Skrevet 24. desember 2014 #8 Skrevet 24. desember 2014 Hadde en venninne som var helt lik. "Vannet" hun ut, litt etter litt. Har i dag null kontakt. Føles utrolig godt, ingen savn her i gården. Jeg ble nesten syk selv av at hun bare fokuserte på negative ting. Anonymous poster hash: e2c87...2fc Det blir vell de fleste. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #9 Skrevet 24. desember 2014 Uff, har gått igjennom et samlivsbrudd selv, og jeg fikk meg en trøkk. Hadde to venninner som jeg så og si "brukte" opp hvis man kan kalle det slik. Men jeg holdt ikke på slik så lenge som hun venninnen din, dette var snakk om en måneds tid og jeg fikk profesjonell hjelp. Hadde ikke orka å holdt på slik i et års tid eller mer, synd hun ikke ser det selv. Anonymous poster hash: 80ad4...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå