Gå til innhold

Svigermor begynte å fortelle om min samboers utdrikningslag med sin ekskone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette snålt?

Greit at vi var innom temaet bryllup. Svigerforeldrene mine hadde ikke et godt forhold til henne en gang.....

Anonymous poster hash: ce234...08e

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jo, det var upassende kan man si.

Skrevet

Vet ikke om jeg mener det er så snålt. Hun forteller om en fest han har hatt med sine kompiser!

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du reagerer på det. Det var en fest....

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke interessert i å høre om det...

Anonymous poster hash: ce234...08e

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt. Snakket svigermor med hans ekskone om hans utdrikningslag? Eller snakket svigermor med Sin ekskone?

Anonymous poster hash: d3786...796

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt. Snakket svigermor med hans ekskone om hans utdrikningslag? Eller snakket svigermor med Sin ekskone?

Hun snakket vel om utdrikkningslaget han hadde før han giftet seg med sin nåværende eks...

Skrevet

Hadde vært mer snodig om det er allment kjent at han har vært gift før, og det skal ties dønn ihel.

At de er såppaskomfertable med deg at de føler de kan fortelle slike ting også, er da bare et kompliment?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Vannvittig så mange hårsåre mennesker det var på KG om dagen.... Dette er da virkelig ingenting å henge seg opp i. Det var en fest som eksdama hans sannsynligvis ikke var med på en gang. At du ikke er interessert i å høre om det er en ærlig sak, men hvordan i all verden skal de rundt deg vite hva du vil høre og ikke? Hadde hun nå enda begynt å snakke om det ut av det blå men i en relevant sammenheng?

Takler du så dårlig at mannen din har en fortid som gift bør du kanskje finne deg en annen som ikke har vært det?

Endret av Ava Mae
  • Liker 3
Skrevet

var det liksom juicy detaljer da ell? I så fall rart hun viste om det. Ellers er det vel mer en vanlig fest...

Skrevet

Stakkars svigermor... Skal hun ikke få snakke med xkona si heller?!

Skrevet

Svigermor kan da ikke ta hensyn til din sjalusi når hun snakker om en naturlig del av sønnens liv/opplevelser.

Skrevet

Stakkars svigermor... Skal hun ikke få snakke med xkona si heller?!

Nei, det er sikkert uhørt. Godt det er en eks i alle fall.

Skrevet

Vel. Svigermor her begynte å snakke om samboer og eksens bryllup når vi fortalte at vi skulle gifte oss... og hva jeg burde gjøre annerledes siden det forrige bryllupet hadde flere ting som kunne vært gjort annerledes. Det verste? Hun tok frem bryllupsbildet av dem og viste meg hvordan de var kledd og spurte meg om ikke det bildet var fint. Deretter skjelte hun oss ut når vi sa at det var upassende å snakke om. Hun har ikke snakket til meg siden og ignorerer meg i selskaper.

Så i mine ører høres dette ut som en vanlig "svigermorsting" å gjøre...

Anonymous poster hash: 1693d...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...