AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Ja, jeg vet det finnes 10 000 slike tråder. Prøver meg likevel. Trenger en ny serie å se på, har sett og likt godt følgende: - Chuck - Grey's Anatomy - Frustrerte Fruer - Gossip Girl - Devious Maids Er en overvekt av "jentete" serier her, men det betyr ikke at det er det jeg trenger å se nå Elsket Chuck Forslag til serier type 40 min episoder som er veldig bra? Jeg er veldig utålmodig av meg, så hvis det tar lang tid før det blir spennende men serien er verdt å vente på, så skriv gjerne det også! Anonymous poster hash: 5ec30...20a
Kassiopeia Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Nevner noen dramaserier siden tre av seriene som du nevner faller under kategorien. Jeg elsker Parenthood, brothers and sisters, weeds som har mye humor også, Chasing life, six feet under, drop dead diva som også har mye humor, the good wife, the fosters. Lignende serier som gossip girl av typen ungdomsserie er the OC en klassiker, dawsons creek, one tree hill, revenge. Synes uheldigvis mange av disse type seriene taper seg veldig etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Nevner noen dramaserier siden tre av seriene som du nevner faller under kategorien. Jeg elsker Parenthood, brothers and sisters, weeds som har mye humor også, Chasing life, six feet under, drop dead diva som også har mye humor, the good wife, the fosters. Lignende serier som gossip girl av typen ungdomsserie er the OC en klassiker, dawsons creek, one tree hill, revenge. Synes uheldigvis mange av disse type seriene taper seg veldig etterhvert. Tusen takk for tips! Skal prøve ut noen av disse!! TS Anonymous poster hash: 5ec30...20a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 The Office US er verdens best komiserie. Ellers er Parks and Recreation morsom. Breaking bad for drama og spenning. Anonymous poster hash: 8154c...710 1
Sofia123 Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Du vil helst ha spenning? Orange is the new black House of Lies
Skogshjerte Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Jeg likte Orange is the new black veldig godt!
mbt Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 (endret) I og med at du liker greys anatomy tenker jeg du vil like privat praksis! Synes nesten det er ennå bedre og det løper parallelt med greys og har innslag med skuespillerne derfra innimellom Videre signerer jeg one tree hill som en god ungdomsserie, og jeg likte beverly hills 90210 veldig godt. Orange is the new black som en annen nevner er også bra. Forslag til andre er sons of anarchy (var helt oppslukt!!), beauty and the beast, mistresses og ghost whisperer. Endret 26. desember 2014 av mbt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå