Gå til innhold

søvn 2-åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at søvnmønstret endrer seg ved 2-års alder? Vi har fått morgen fra ca 0430,kun soving i rundt 45 min på dagen,mye sutring etter soving og en stup trøtt (nærmest overtrøtt ) unge kl 18. Blir lagt ca 1815 da går det ikke lenger

Anonymous poster hash: 807c0...403

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2-åring sover ikke på dagtid lenger, da nettene ble så oppstykket og kavete hvis hun hadde dupp ila dagen. Nå sover hun fra ca 19 - 08, og er våken hele dagen.

Anonymous poster hash: df8c0...4e3

Gjest Magdalene
Skrevet

Ja, det er vanlig. Ofte må man prøve å kutte ut luren, selv om det resulterer i en trett og grinete unge en liten periode.

Om han legges rett over kl 18, så er det jo ikke rart det er morgen kl 4:30. Det er jo over ti timer.

Skrevet

Vår slutta å sove på dagtid rett før hun ble to år. Det er veldig individuelt det der, man må nesten bare prøve seg fram...

Skrevet

Er det vanlig at søvnmønstret endrer seg ved 2-års alder? Vi har fått morgen fra ca 0430,kun soving i rundt 45 min på dagen,mye sutring etter soving og en stup trøtt (nærmest overtrøtt ) unge kl 18. Blir lagt ca 1815 da går det ikke lenger

Anonymous poster hash: 807c0...403

Vår sover ca 12-1430, og 20-6, kunne ikke drømt om å kutte daglur.

Anonymous poster hash: ccb31...56d

Skrevet

Min 2-åring sover fra 19.30-7.30.

De dagene han er i barnehagen sover han ca halvannen time på dagen, men hjemme har vi omtrent gitt opp å få ha til å sove.

• Liker 1
Skrevet

Mini blir 2 i januar, måtte kutte ut dagsoving for ca en mnd siden. Nå sover hun fra ca 19 - 7-8-9... (Går ikke i bhg ennå, så kan sove så lenge vi vil.) ;)

Anonymous poster hash: ade39...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...