AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Har ikke enda somlet meg til å prøve ut steam, men tenkte jeg skulle kikke på prisene på de gamle Grand Theft Auto pillene (fra 2001 og utover). Nå ser jeg at man kan få 3eren + Vice City + San andreas til bare 50kr??? What? Jeg kjøpte denne spillserien for flere hundre kr for noen år siden, på plater. Det er pc-versjonen man kan få, det er ikke beregnet på nettbrett eller noe sånn? Her er linken: http://store.steampowered.com/sub/11902/ Anonymous poster hash: 244ef...ed7
-Jiinxs- Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Det er Steam salg + spillet er gammelt. Det er ment for PC/mac. Nettbrett har en egen versjon som man finner på appstore. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Det er Steam salg + spillet er gammelt. Det er ment for PC/mac. Nettbrett har en egen versjon som man finner på appstore. Jøss! Ja, jeg bestilte det nå da. Gleder meg til ett gjensyn med klassikerne for kr nesten ingenting! Anonymous poster hash: 244ef...ed7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå