Gå til innhold

Jotun Drygolin - hvor selges dette rimelig?


Veronal

Anbefalte innlegg

Vi skal male huset (male-male) og har vasket det i dag. I morgen står skraping for tur. Har tenkt å kjøpe maling på lørdag - og spørsmålet er: Hvor får jeg tak i Jotun Drygolin oljemaling billigst mulig?

På Obs! Bygg får jeg 10 L til ca. 700,-.

Er det noen som vet om jeg kan få det rimeligere en annen plass i Oslo/Akershus?

*sparemodus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Byggmakker? Maxbo? Jernia? Andre fargehandler?? Jeg vet ikke jeg, men det går sikkert an å slå opp på gule sider og ringe rundt og forhøre deg om priser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist vi sjekket var OBS det billigste alternativet. Og det var de jammen gangen før også.

Men det skader ikke å sjekke litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som Obs ikke er så aller verst. Så en annonse for Malerstuen (?) på Slependen som markedsfører seg som et rimelig alternativ, men vi sparer bare 50,- pr. 10 L. Gidder ikke å kjøre så langt for så lite å spare.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du kan jo sse om du finner tilsvarende maling fra en annen produsent. Nesten hver by har sin lokale maingsfabrikk. Og i mange tilfeller står de ikke tilbake for Jotun i kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljedugg

Jotun har visst fått dårlig kritikk (vet ikke om det gjelder drygolin)...

I følge "vår" malingsbutikk (den lille lokale) så er alle drygolin-malinger like, og laget av en produsent. Så selges det videre under forskjellige varemerker (Jotun, Nordsjø, Gjøko m.flere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...