Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miss_sara
Skrevet

Hva skal dere ha på dere på den store kvelden og hvordan blir sminken? :)

Jeg skal i hvert fall ha en svart lårkort kjole med masse gullpaljetter og tenker å kjøre på med full sminke med løsvipper - rett og slett full pakke! :) Noen som har tips til en fin neglelakk som hadde passet til forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julaften er litt mer classy, for min del. Kler meg ikke som jeg skal ut på byen da.

• Liker 21
Gjest miss_sara
Skrevet

Julaften er litt mer classy, for min del. Kler meg ikke som jeg skal ut på byen da.

Kommer vel litt an på hvilken alder man er.

Skrevet

Hvor gammel er du?

• Liker 1
Skrevet

.. vel jeg er 18, og kler meg absolutt ikke som om jeg skal på byen, tror ikke alder har så mye å si egentlig. Er heller andre faktorer som spiller inn.

Anonymous poster hash: b44d2...c55
  • Liker 17
Gjest miss_sara
Skrevet

.. vel jeg er 18, og kler meg absolutt ikke som om jeg skal på byen, tror ikke alder har så mye å si egentlig. Er heller andre faktorer som spiller inn.

Anonymous poster hash: b44d2...c55

Så fordi jeg har en lårkort kjole og mye sminke, så er det kun et antrekk for å drikke seg full på byen?

• Liker 1
Skrevet

22

Jeg også, å det kunne aldri falt meg inn å kle meg som du beskriver på julaften. Det høres ut som du skal ut på fest, og det blir feil for min del. Ville droppet løsvipper og lårkort kjole. Mulig jeg er gammeldags, men likevel.. :P

• Liker 11
Skrevet

Jeg skal ha på meg en rød kjole med V-utringning og som når meg til midt på lårene.
Regner med å krølle håret og ha lett, sotede øyne :)

• Liker 2
Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg også, å det kunne aldri falt meg inn å kle meg som du beskriver på julaften. Det høres ut som du skal ut på fest, og det blir feil for min del. Ville droppet løsvipper og lårkort kjole. Mulig jeg er gammeldags, men likevel.. :P

Spurte jeg om å bli dømt for hva jeg har på meg? Jeg kler meg vel som jeg selv vil?

• Liker 6
Skrevet

21, skal ha på meg dressbukse, bluse og blazer. Håret opp og pen nøytral sminke.

Skrevet

Jeg skal ha en svart kjole som rekker til rett over knærna, litt inntilsittenee øverst og sitter løst og godt rundt magen og beina, V -utrigning på ryggen, og hele ryggen er dekket med blonder. Ikke noe dyp utrigning frempå. Tynn svart strømpebukse til. Kanskje en hvit blazer over, men spørs hvor varmt der blir inne, pleier å bli ganske hett

• Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet (endret)

Jeg skal ha på meg en rød kjole med V-utringning og som når meg til midt på lårene.

Regner med å krølle håret og ha lett, sotede øyne :)

Det hørtes bra ut! Det blir sikkert kjempefint :)

Endret av miss_sara
  • Liker 1
Skrevet

Og gjerne litt krøller i håret, naturlig sminke med lettrosa lepper

Skrevet

Tja, jeg synes vel mer det kommer an på hva man skal. Noen feirer jul med å gå på byen og skaffe seg et ligg, noen feirer jul med kirkebesøk og familiemiddag og andre gjør noe midt i mellom.

• Liker 4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Pysjamasbukse og t-skjorte, ingen sminke.

• Liker 5
Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg skal ha en svart kjole som rekker til rett over knærna, litt inntilsittenee øverst og sitter løst og godt rundt magen og beina, V -utrigning på ryggen, og hele ryggen er dekket med blonder. Ikke noe dyp utrigning frempå. Tynn svart strømpebukse til. Kanskje en hvit blazer over, men spørs hvor varmt der blir inne, pleier å bli ganske hett

Det hørtes veldig bra ut :) Ble litt inspirert!

Gjest miss_sara
Skrevet

Pysjamasbukse og t-skjorte, ingen sminke.

Nydelig.

Skrevet

Jeg skal ha på en svart blondekjole. Kommer til å krølle håret med krøllstav. Pluss at jeg har vippeextensions, så kjører vel på med litt farge på leppene :)

Gjest miss_sara
Skrevet

Tja, jeg synes vel mer det kommer an på hva man skal. Noen feirer jul med å gå på byen og skaffe seg et ligg, noen feirer jul med kirkebesøk og familiemiddag og andre gjør noe midt i mellom.

Og hva er det du prøver å komme frem til her?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...