AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Sikringen gikk idag, har både sikringer man må skifte, og sånne man trykker inn.. Vel, det var den man trykker inn som hadde gått. Og da ble jeg faktisk redd for å trykke på den, måtte trykke ganske hardt og tenkte "hva om".. Kan noe skje? Er det strøm der, eller bare sikringer? Anonymous poster hash: 19d84...ac3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Det er bare å trykke. Det er kun en sikring som slår over om det blir overspenning Anonymous poster hash: da6f9...383
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Ok. Så for meg en grillet meg til jul, huff... Men da vet jeg at det ikke er farlig Anonymous poster hash: 19d84...ac3
Kamikatze Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Hvis det er den typen en skrur inn istedenfor en gammeldags poselenssikring, stemmer det nok at den svarte knappen midt på kan være rimelig hard å trykke inn. All strømmen går i sikringen, og det er ikke strøm i overflaten. Det betyr ikke at det er lurt å grave dypt i sikringsskapet, men å skifte eller trykke på sikringer er helt ufarlig.
Kamikatze Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Ok. Så for meg en grillet meg til jul, huff... Men da vet jeg at det ikke er farlig Anonymous poster hash: 19d84...ac3 Det går jo an å ta seg en støyt med grillolje først, sånn for sikkerhets skyld...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Hadde det vært farlig så hadde ikke slike sikringsskap fantes, sier jo seg selv. Anonymous poster hash: 07951...051 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Avgjør selv. https://www.youtube.com/watch?v=rdQR7-Ap6YQ#t=69 Anonymous poster hash: 5f89f...9f3
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 (endret) Avgjør selv. https://www.youtube.com/watch?v=rdQR7-Ap6YQ#t=69 Anonymous poster hash: 5f89f...9f3 Akkurat den har nok en helt annen årsak enn at noen trykket inn sikringen gitt. Automatsikringer er absolutt trygge å trykke inn igjen. Om du har en kortslutning på kursen du forsøker å legge inn så vil sikringen slå seg ut igjen. Om du derimot har av de gamle sikringene hvor du skrur den ut og bytter med en ny kjeramisk sikring så ikke dytt fingrene inn der hvor sikringen skal inn, - bare et j**lig godt tips. Endret 22. desember 2014 av Lille-pus
Kamikatze Skrevet 22. desember 2014 #9 Skrevet 22. desember 2014 ikke dytt fingrene inn der hvor sikringen skal inn, - bare et j**lig godt tips. Sssssj! Å du påstår du er S?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå