AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Noen andre som meg som kun er på leting etter alene mødre når de søker en partner?. Jeg søker selv en alene mor fordi jeg føler de ofte ikke går så mye ut og fester. Noe jeg ikke gjør selv og har litt andre prioriteter og holdninger man gjerne får ved ha et barn Anonymous poster hash: bb2fc...259 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Noen andre som meg som kun er på leting etter alene mødre når de søker en partner?. Jeg søker selv en alene mor fordi jeg føler de ofte ikke går så mye ut og fester. Noe jeg ikke gjør selv og har litt andre prioriteter og holdninger man gjerne får ved ha et barn Anonymous poster hash: bb2fc...259 Du ønsker altså å kontrollere en dame? Anonymous poster hash: a8a00...e91 3
von Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Du ønsker altså å kontrollere en dame?Anonymous poster hash: a8a00...e91 Det var da en merkelig ting å konkludere med.. Må da være lov å ønske seg en dame som er ferdig med festing uten at det betyr at han vil kontrollere henne. Handler vel mer om felles interesser. 9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Du ønsker altså å kontrollere en dame? Anonymous poster hash: a8a00...e91 Leste du en gang hva jeg skrev?. Teit svar Anonymous poster hash: bb2fc...259 1
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2014 #5 Skrevet 22. desember 2014 Alenemødre fester de også. 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Ja, men bare fordi de er lette å få i seng. Jeg er ikke ute etter forhold, bare sex, og jeg er ikke så flink til å sjamere kvinner, derfor går jeg etter alenemødre. Anonymous poster hash: 2575d...b6d 1
AnnetteF Skrevet 22. desember 2014 #7 Skrevet 22. desember 2014 Noen andre som meg som kun er på leting etter alene mødre når de søker en partner?. Jeg søker selv en alene mor fordi jeg føler de ofte ikke går så mye ut og fester. Noe jeg ikke gjør selv og har litt andre prioriteter og holdninger man gjerne får ved ha et barnAnonymous poster hash: bb2fc...259 Skjønner hva du mener. Selv vil jeg helst ha en mann med barn fra før. Som du sier: de har andre prioriteringer og holdninger enn de uten barn. Og det er ikke snakk om å ha kontroll som en skriver her. Det er snakk om at man er på samme stadiet i livet. Har mer ro over seg. Hilsen alenemor som verken er lett å få til sengs, lar seg kontrollere og tar seg faktisk en fest en sjelden gang uten dårlig samvittighet. 😊 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #8 Skrevet 22. desember 2014 Noen andre som meg som kun er på leting etter alene mødre når de søker en partner?. Jeg søker selv en alene mor fordi jeg føler de ofte ikke går så mye ut og fester. Noe jeg ikke gjør selv og har litt andre prioriteter og holdninger man gjerne får ved ha et barn Anonymous poster hash: bb2fc...259 Jeg har ikke barn, men går sjelden ut og fester. Det finnes faktisk flere av oss. Anonymous poster hash: d8c90...025
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #9 Skrevet 22. desember 2014 Ja, men bare fordi de er lette å få i seng. Jeg er ikke ute etter forhold, bare sex, og jeg er ikke så flink til å sjamere kvinner, derfor går jeg etter alenemødre. Anonymous poster hash: 2575d...b6d Herregud... Anonymous poster hash: d8c90...025
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #10 Skrevet 22. desember 2014 Ja, men bare fordi de er lette å få i seng. Jeg er ikke ute etter forhold, bare sex, og jeg er ikke så flink til å sjamere kvinner, derfor går jeg etter alenemødre. Anonymous poster hash: 2575d...b6d Anonymous poster hash: 970d2...98f 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #11 Skrevet 22. desember 2014 Ja, men bare fordi de er lette å få i seng. Jeg er ikke ute etter forhold, bare sex, og jeg er ikke så flink til å sjamere kvinner, derfor går jeg etter alenemødre.Anonymous poster hash: 2575d...b6d Mulig det er forskjell på unge alenemødre som knapt har bodd med barnefar, og oss som er noe eldre (starten av trettiåra feks) som har vært i lange samboerskap/ekteskap med barnefar? Det du skriver der kjenner jeg meg i alle fall ikke igjen i!Anonymous poster hash: b9f88...b95 1
Miss Lucky Skrevet 22. desember 2014 #12 Skrevet 22. desember 2014 Ja, men bare fordi de er lette å få i seng. Jeg er ikke ute etter forhold, bare sex, og jeg er ikke så flink til å sjamere kvinner, derfor går jeg etter alenemødre.Anonymous poster hash: 2575d...b6d Så alenemødre er enklere å få i seng? Den må forklares nøyere
Gjest tomasjj Skrevet 22. desember 2014 #13 Skrevet 22. desember 2014 Stopp pressen- det finnes også menn som ikke har barn og som ikke er festløver men rolige. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #14 Skrevet 22. desember 2014 Så alenemødre er enklere å få i seng? Den må forklares nøyere Ikke i min erfaring ihvertfall. De ser ofte etter en fast og en snill og god mann som kan være en foster pappa for ungen og en som er på samme stadiet i livet som henne. Anonymous poster hash: bb2fc...259
Gjest Eurodice Skrevet 22. desember 2014 #15 Skrevet 22. desember 2014 (endret) Ja, men bare fordi de er lette å få i seng. Jeg er ikke ute etter forhold, bare sex, og jeg er ikke så flink til å sjamere kvinner, derfor går jeg etter alenemødre. Anonymous poster hash: 2575d...b6d Alenemødre er så nødne at de tar til takke med hvem og hva som helst, tror du? Endret 22. desember 2014 av Arabella 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #16 Skrevet 23. desember 2014 Så alenemødre er enklere å få i seng? Den må forklares nøyere Mange får jo etterhvert barn med både 2 og 3 ulike menn.Mange av disse er direkte resultat av ons og tilfeldige forhold som aldri var liv laga. Anonymous poster hash: e54e8...2c0 2
Gjest Eurodice Skrevet 23. desember 2014 #17 Skrevet 23. desember 2014 Mange får jo etterhvert barn med både 2 og 3 ulike menn.Mange av disse er direkte resultat av ons og tilfeldige forhold som aldri var liv laga. Anonymous poster hash: e54e8...2c0 Kjenner du mange personlig eller er det bare noe du tror? 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #18 Skrevet 23. desember 2014 Synes nesten alenemødre fester mer, ut med fitta flagrende på byen hver gang de har barnefri. Anonymous poster hash: 499be...f35
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #19 Skrevet 23. desember 2014 Synes nesten alenemødre fester mer, ut med fitta flagrende på byen hver gang de har barnefri.Anonymous poster hash: 499be...f35 Så vulgært, flagrende fitte og greier Altså, nå har jeg vært alenemor i 3 år og har ennå ikke vært å festet på byen med fitta flagrende. Ikke har jeg noe behov for det heller, er ikke en partyjente. Men hva er egentlig problemet? Har ikke en alenemor når hun har barnefri like stor rett til å gå på byen som andre single kvinner, eller er det spesielle regler som gjelder for "slike" kvinner som oss? Anonymous poster hash: 81b4a...cf5 3
AnnetteF Skrevet 23. desember 2014 #20 Skrevet 23. desember 2014 Mange får jo etterhvert barn med både 2 og 3 ulike menn.Mange av disse er direkte resultat av ons og tilfeldige forhold som aldri var liv laga.Anonymous poster hash: e54e8...2c0 Ja for prevensjon er jo BARE damer sitt ansvar! Menn er jo bra dum som har sex uten prevensjon på ons. Lær å ta litt ansvar selv!! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå