missfidget Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Lurer på om det er bedre å kjøpe en str. mindre for å unngår at de dette ned hele tid. Eller er det bare sånn det gjør? Liker ikke jeansen med høyere i bak heller, så jeg lurer på hva løsning er egentlig....Hvis det finnes! Hva synes dere?
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Skjønner hav du mener.....ubehagelig når buksen siger ned og man må dra i den hele tiden. Jeg har merket at bukser som har en ordentlig linning ikke blir slik.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Hva med å bruke belte? Siger ned, ikke dette ned... :oops: vet du hva, har brukt belte, men det hjelpe heller ikke så mye. Rart men sant! Hvis ikke du klemmer belten unaturlige tett da....
missfidget Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2004 Siger ned, ikke dette ned... :oops: vet du hva, har brukt belte, men det hjelpe heller ikke så mye. Rart men sant! Hvis ikke du klemmer belten unaturlige tett da.... Dette her var skrevet av meg!
Lythande Skrevet 29. juli 2004 #6 Skrevet 29. juli 2004 Dette her var skrevet av meg! Ok - tenkte kanskje at du ikke hadde prøvd det, er jo noen som ikke tenker på det. Bruker selv belte på bukser da jeg er smalere i livet enn buksene som passer ellers og det blir da litt til at de siger ned hos meg også.
Gjest Lea Skrevet 29. juli 2004 #7 Skrevet 29. juli 2004 Jeg synes at det er best å kjøpe buksene akkurat passe. Ikke for store i alle fall. Noen bukser krymper litt etter første vask (særlig de som ikke er utvasket fra fabrikken), men det er mest på lengden da. Kjøp den ikke for stor, men heller ikke pinetrang.
myagi Skrevet 31. juli 2004 #8 Skrevet 31. juli 2004 Min erfaring er at det er lurt å kjøpe stretch så trange man bare orker. Jeans er laget av bomull og bomull kryper i vask, men vider seg ut i bruk. Putt på litt elastan i tillegg og du er garantert en bukse som vider seg ut. Tips! Tøymykner ødelegger stretch og gjør at buksene blir videre.
Catzy Skrevet 1. august 2004 #9 Skrevet 1. august 2004 Tips! Tøymykner ødelegger stretch og gjør at buksene blir videre. Oj, det visste jeg ikke. Får revurdere vaskerutinene av de nye stretch-jeansene nå, de er perfekte nå, men bør ikke bli noe større. Catzy
myagi Skrevet 2. august 2004 #10 Skrevet 2. august 2004 Oj, det visste jeg ikke. Får revurdere vaskerutinene av de nye stretch-jeansene nå, de er perfekte nå, men bør ikke bli noe større. Catzy Det er veldig mange som ikke vet det . Det ødelegger visst impregnering også. Obs, obs for de som har småbarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå