edea Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Inspirert av en annen tråd; dere som har lest Sagaen om Isfolket, hvilken bok/bøker likte dere best? Personlig så har jeg tre favoritter: den første om Tengel og Silje den tredje om Sol nummer X som het Nattens demon eller noe sånt. Leste bøkene da jeg var 14-15 år.. det er sikkert ikke helt tilfeldig at favorittbøkene er de som var av de mest erotiske.... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 100 år siden jeg leste isfolket, men husker jeg likte den om Heike ganske godt. Ellers var Ingrid en favoritt, selv om jeg ikke husker så mye mer om henne enn akkurat det... :klø:
Gjest heksa Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Silje og Tengel, Sol, Villemo,Ulvehedin, Ingrid og om Saga.
Mezzo Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Den første boka om Silje og Tengel, bok nr 3 om Sol, Gabriella og Kaleb, bøkene om Villemo og Dominic og de om Heike og Vinga var mine favoritter.
Piñacolada Skrevet 30. juli 2004 #5 Skrevet 30. juli 2004 Vanskelig å velge... men jeg tror det blir bok nr 1.
Skravla Skrevet 30. juli 2004 #6 Skrevet 30. juli 2004 Bok nr 1 er definitivt favoritt, men liker egentlig de 4 første best. Så kommer bøkene om Heike og Vinga. Boken som foregår i Demonenes fjell :evil: er også en super oppsummeringsbok. De nyere bøkene kunne sikker vært kuttet ut. Åhhh nå fikk jeg litt lyst til å lese bøkene på nytt.
vixen Skrevet 31. juli 2004 #7 Skrevet 31. juli 2004 Jeg husker ikke om jeg allerede var oppslukt i hekser og trolldomskunst eller ble det etter jeg hadde begynt å lese om Isfolket, men bøkene om Sol var mine klare favoritter. -viXen-
Gjest care Skrevet 31. juli 2004 #8 Skrevet 31. juli 2004 Uff, nå er det veldig mange år siden jeg leste disse, men tror det må bli nr. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå