Nana Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hjeeeelp, har vært ute og spist og absolutt alle klærne stinker mat. Det meste går jo i vaskemaskinen, men ikke kåpe og sjal. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få bort lukten? Det er ikke bare sånn lett matlukt som går bort hvis kåpen henger luftig til i morgen. Det rett og slett stinker innbarket mat-os. Til og med huden min lukter mat. Noen som kan noen kjerringråd? X-it sprayen finnes vel ikke lenger, den tok jo "alt".
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Heng det ut til i morgen. Garantert borte innen da Anonymous poster hash: b1054...9e2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Speay er ikke lurt, da tilfører du enda mer til stoffet og kan risikere å binde fett og matodørerene. Prøv å henge sjalet på en kleshenger på badet utenfor dusjen når du dusjer? Mulig du får dampet det bort. Støvsuging kan og hjelpe. Bruk møbelbørsten og støvsug kåpen. Heng den ut til lufting i kulden, om du bor på et kaldt sted. Spisestedet du har vært på må være under lovens krav til ventilering? Anonymous poster hash: 15659...0de
Nana Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2014 Spisestedet du har vært på må være under lovens krav til ventilering?Anonymous poster hash: 15659...0de Det er en populær restaurant, så skulle tro det :-)
Gjest Badabing Skrevet 22. desember 2014 #6 Skrevet 22. desember 2014 Jeg pleier bare å la det henge ute om natten (den gang det var tillatt å røyke på utestedene også), og det pleier å funke fint.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Hvor har du vært da?! McDonalds?Anonymous poster hash: a0e7a...60b
Nana Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2014 Hvor har du vært da?! McDonalds?Anonymous poster hash: a0e7a...60b Mulig vi ser forskjellig på det, men for meg er Mc Donalds junkfoodsjappe, ikke restaurant.. Tror forresten jeg hadde foretrukket hamburgerlukt foran det klærne mine lukter nå
Nana Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2014 Jeg pleier bare å la det henge ute om natten (den gang det var tillatt å røyke på utestedene også), og det pleier å funke fint. Bor i en stor by, så tør ikke helt ta sjansen på å henge klærne ut i hagen over natten. Sjansen er stor for at de da vil forsvinne :-) Har tørket over med klut vridd opp i skyllemiddel og håper det hjelper litt. Ventilasjonen på restauranten MÅ ha vært av, for jeg hengte først opp kåpen inne og den stinket ut hele stuen :-) Nå stinker den ut badet i stedet :-)
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Hvis du er hjemme en hel dag kan du jo henge den ute da, så du har oversikt. Anonymous poster hash: b7577...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå