didi89 Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hei på dere Er ei jente på 25 år, vurderer å reise til Florida.. men må innrømme at eg tør ikke å reise alene, synes det er litt kjedelig.. Det er bare til å komme meg noen reise forslag Eg er veldig lett å prate med, aktiv, åpen og snill jente som holder seg til det som blir avtalt ser etter en reise venner mellom 24- 30 år 1
Kriz Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Skulle blitt med deg, men er litt tidlig på året for meg å ta ferie. Er ikke farlig å reise alene, men ja litt kjedelig når det er så langt. Prøv denne siden så kanskje du finner noen http://reisevenn.ning.com
didi89 Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2014 takk for tipset skal sjekke det opp tiden er ikke noe problem, om du ønsker så kan vi også ta en tur litt ut på året.. jobber offshore så har nok med fritid 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Har du sett på jomfrureiser.no om de har noen turer du kan tenke deg? Veldig greit å reise med dem.Anonymous poster hash: 6734e...5d6
Kriz Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Er ikke så mye aktivitet på den siden, har aldri reist med noen fra den siden. Hvis jeg skal være med deg må det bli i sommer en gang. God jul😊
serara Skrevet 24. desember 2014 #6 Skrevet 24. desember 2014 Aw, hadde kanskje vurdert det litt, men er fyller bare 22 i januar.. Hadde uannsett ikke unnlatt å gripe sjansen til å reise alene, spesielt ikke til USA! Jeg var i Miami under jorden rundt reisen min (alene) og folka der var så imøtekommende! Du garantert kommer til å bli kjent med noen! :D
Amable Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Hei på dere Er ei jente på 25 år, vurderer å reise til Florida.. men må innrømme at eg tør ikke å reise alene, synes det er litt kjedelig.. Det er bare til å komme meg noen reise forslag Eg er veldig lett å prate med, aktiv, åpen og snill jente som holder seg til det som blir avtalt ser etter en reise venner mellom 24- 30 år Jeg er reisevant og vurderte en liten stund å reise til San Fransisco i januar, men jeg droppet det. Ikke at det hadde noe med saken å gjøre...uansett. Tøft gjort av deg å søke en reisevenn. Jeg hadde heller reist alene enn å søke etter en ukjent person. Når du reiser alene er det lettere å komme i kontakt med folk. Med en gang du reiser sammen med noen er det vanskelig for alenereisende å ta kontakt. Jeg har selv reist alene flere ganger og trives veldig godt med det. Det er klart det er litt skummel i starten, men du blir vant til det. Er du usikker så planlegger du dine første reiser, gjerne ned til detalj. Da blir turen forutsigbar og litt mindre skummel. Jeg skal ikke overtale deg til å reise alene, men ta sjansen hvis du har lyst. Det kommer til å gå helt fint. Skulle gjerne blitt med deg, for jeg har aldri vært på den siden av kloden.
Kriz Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har reist mye alene, en gang til Kypros gjennom couchsurfing, da ble jeg kjent med lokale folk og fikk oppleve noe annet enn hotell og vanlige turissteder. Reiste alene til USA og sør Amerika alene, kjedelig så langt men fordelen alene er at man kan gjøre akkurat det man føler for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå