lurius Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Har en hp pavilion ze4200. Er det noen som har en i samme serie? Problemet mitt er at vifta går konstant. Med det mener jeg at vifta går 90% av tiden pc'n står på. Blir litt gal av dette når jeg sitter å jobber med den utover dagen. Neste skritt er å ringe hp support for å høre, men kanskje noen kloke hoder her kan gi meg svar på hvor lenge en vifte skal holde på? Eventuelt hvordan jeg kan stille inn rett intervall? Den skal vel bare gå til den har kjølt ned ting og tang eller?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Trykk på ctrl - shift - esc. Se hvor mye CPU-kraft som blir brukt (lete seg litt fram i arkfanene). Dersom prosenten er veldig høy, sjekk hvilken prosess som kjører mye (også her lete litt i arkfaner). Glem "system-idle", den skal være høy (system-idle er hvor mye av prosessoren som ikke jobber).
lurius Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2004 Tusen takk. Viste at det satt noen kloke hoder der ute som kunne redde denne komplette dataidioten .
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Tusen takk. Viste at det satt noen kloke hoder der ute som kunne redde denne komplette dataidioten . Eeeh, fikk du løst det?
lurius Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2004 Har ikke løst det enda, men er villig til å førsøke alt . Skal se om ting ikke kan løses i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå