Gå til innhold

Hvordan vite om han flørter eller er flørtete som person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

det er en kassamann som snakker til meg i en litt flørtete tone hver gang jeg handler. Som regel kommenterer han maten jeg kjøper (boksmat og ferdigmat), men han har også spurt om jeg skal ut på byen (hamstret inn energidrikk for å øve til eksamen). Han har aldri snakket med noen andre kunder i mitt nærvær, men så har de også som regel vært eldre mennesker.

Vel, jeg er jo litt betatt. Føler en gnist mellom oss :biggrin: men hva om dette er helt hverdagslig for ham og at han har den tonen til alle jenter på hans alder? Hvordan kan jeg avgjøre det?

Anonymous poster hash: 24e93...3c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å lese kroppsspråket hans. Lener han seg litt framover for å snakke med deg? Smiler han og beholder blikkontakt? Fikler eller retter han på sitt eget utseende mens han snakker med deg? Dette er alle vanlige kjennetegn på flørting.

Anonymous poster hash: 32ecb...b19
Skrevet

Du kan prøve å lese kroppsspråket hans. Lener han seg litt framover for å snakke med deg? Smiler han og beholder blikkontakt? Fikler eller retter han på sitt eget utseende mens han snakker med deg? Dette er alle vanlige kjennetegn på flørting.

Anonymous poster hash: 32ecb...b19

Hmm, definitivt øyekontakt. Lenge. Men han virker veldig komfortabel og med god selvtillit, han har ikke rettet på utseendet sitt. Skal forsøke å legge merke til neste gang om han lener seg fremover :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hmm, definitivt øyekontakt. Lenge. Men han virker veldig komfortabel og med god selvtillit, han har ikke rettet på utseendet sitt. Skal forsøke å legge merke til neste gang om han lener seg fremover :)

Kan du ikke bare spørre om han skal jobbe hele julen?

Hvis han ikke skal det, så hør om han har lyst til bli med på noe.

Jada, du mister jo selvsagt den leken du driver på med nå med tolking av små og store signaler av alle typer.

Jeg vil si at når han kommenterer detaljert på dine innkjøp så er han mer enn bare 'normal kundeopptatt'.

Ta sjansen.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Du kan spørre: "Flørter du med alle kundene dine eller er det bare med meg?"

Men ettersom du er for pysete til det, kan du skrive ned nummeret ditt og en beskjed på en lapp som du gir han neste gang du er på besøk.

Hilsen mannen som flørter med alt og alle.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...