AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hei! Jeg har i lange tider opplevd svie i urinveier og smerter i blære og korsrygg. Har vært og tatt cystoskopi og cystoflowmetri (2013), røntgen (oktober) og MR (for to uker siden). Har bare fått beskjed om "mulig" kronisk betennelse i blæra, men lurer på om det kan være en av nevnte sykdommer. Er det noen her som har noe informasjon om urethral divertikkel eller endometriose på blære/i nærheten? Synes det var lite informasjon på nettet. Eventuelt noen som har hatt det før? Vil ikke MR avklare dette forresten?Anonymous poster hash: 10c3d...ea5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Jeg har nettopp fått diagnosen smertefull blære syndrom/interstitiell cystitt en slags betennelse i blæren uten bakterie, ;-)Anonymous poster hash: a60a6...f8b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Tro meg, om du hadde hatt en av disse ville radiologen som tolket bildene sett det. Slå deg til ro med diagnosen du har fått Anonymous poster hash: 93b59...cb7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Tro meg, om du hadde hatt en av disse ville radiologen som tolket bildene sett det. Slå deg til ro med diagnosen du har fåttAnonymous poster hash: 93b59...cb7 Har jo enda ikke fått svar på MR da... Anonymous poster hash: 10c3d...ea5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Har jo enda ikke fått svar på MR da... Anonymous poster hash: 10c3d...ea5 Da venter du på svar på MR`en så blir du nok klokere, håper jeg Anonymous poster hash: 93b59...cb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå