Gå til innhold

min date sa at vennene hans går foran et forhold, hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min date sa at vennene hans går foran forholdet. Hva mener dere? Jeg synes det er rart.

Anonymous poster hash: f2f44...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt merkelig ting å si, men det kommer jo an på settingen også da.

• Liker 1
Skrevet

Er vel vanlig når man er i en tidlig fase der man bare dater, men er litt rart å si det høyt imo.

• Liker 2
Skrevet

Det spørs. Om jeg bare holder på med en, så er det mer naturlig å sette venninnene mine foran han. Man vet aldri om han er der for meg i morgen liksom. Om jeg hadde vært samboer med noen eller gift, så hadde jeg definitivt satt mannen først. Med kjæreste så spørs det veldig om hvilke venninner, og hvilken situasjon.

• Liker 2
Skrevet

Ikke godt å si, men kanskje han tenker at vennene er viktigst, fordi de er der etter et evt brudd, menst dama er borte. Og prioriterer han forholdet og bruker mye tid på det foran vennene, så kan det hende vennene sklir sakte men sikkert vekk. Og etter et brudd, så er både dama og vennene vekke? Ikke vet jeg..

Anonymous poster hash: e91dc...1da
  • Liker 1
Skrevet

Enig med _isabella, en merkelig ting å si, kanskje han hinter om han ikke er interresert? :P
Ellers så skjønner jeg han jo akkurat nå, fordi dere er ikke sammen, og er bare på dating, da er jo selvfølgelig venner viktigere enn om dere hadde bodd sammen i feks 3 år. Så igjen, en kjemperar ting å si, så kanskje han ikke er interresert? :P

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det var pent av han å si det til deg. Det er jo som om han ville gjøre deg oppmerksom på "din plass". Jeg ville i hvert fall ikke satt venninner over forhold. Har hatt en del dårlige venninner, så tanken på at jeg skulle ha satt dem høyere enn en kjæreste, får meg til å le.

Anonymous poster hash: 6fa08...ae5
  • Liker 1
Skrevet

Ikke overanalyser dette..

Det er dumt og si men tenk på det en annen måte, hans venner vil være der om du hadde gjort det slutt, men hadde han dritet i dem og kun tenkt deg deg deg og du dumper han så hadde han sittet der som Viggo venneløs, En kjent sak både gutter og jenter kan finne på..

Hvor gamle er dere? Begynnelsen av 20 og det er ord som glipper, er dere 30+ så er det et varsko..

• Liker 6
Skrevet

Vi er litt over 30 år begge to. Han sa at han har en mening i at venner er viktigere for han enn hva forhold er.

Skrevet

Venner og kjæreste er jo to helt forskjellige ting , hvorfor sette de opp mot hverandre?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg synes også at venner er viktigere enn forhold, men det er en litt rar ting å si.

Skrevet

Han var jo i det minste ærlig og turte å si høyt det mange tenker. Dater og kjærester kommer og går, vennskap består.

Anonymous poster hash: 8bf7f...190

• Liker 1
Skrevet

Det er nok en mening mange har,men å si det rett ut er unødvendig.

• Liker 1
Skrevet

Hos meg er partner (når jeg har en) og venner likestilt i "viktighetsgrad". Hadde fortalt det om han hadde spurt.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det da skal fungere mellom dere så burde du ha noenlonde likt verdisyn. Ellers blir det fort en skjevhet i forholdet.

Anonymous poster hash: f2fcd...624
Skrevet

Han er umoden og ikke klar for et seriøst forhold akkurat nå. Han kan endre mening. Da jeg var 30 tenkte jeg på samme måte. Nå virker det helt fjernt å si, rett og slett fordi begge er viktige.

Jeg kan ikke leve uten venner. Hvis jeg måtte velge mellom å aldri se en eneste venn mer og ha kjæreste - eller å være singel med venner, ville jeg valgt sistnevnte. Men det er jo heldigvis ikke et valg jeg må ta.

Jeg prioriterer kjæresten min høyest, og slik skal det være. Jeg vil gjerne på ferie med vennene mine, men det blir bare noen langhelger med dem, og ferie med kjæresten.

Anonymous poster hash: c4162...e76
Skrevet

Ikke godt å si, men kanskje han tenker at vennene er viktigst, fordi de er der etter et evt brudd, menst dama er borte. Og prioriterer han forholdet og bruker mye tid på det foran vennene, så kan det hende vennene sklir sakte men sikkert vekk. Og etter et brudd, så er både dama og vennene vekke? Ikke vet jeg..

Anonymous poster hash: e91dc...1da

Godt poeng.

• Liker 1
Skrevet

Venner og kjæreste er jo to helt forskjellige ting , hvorfor sette de opp mot hverandre?

Jepp. Unødvendig av vedkommende å si, kanskje det bare datt utav han?

Jeg ville latt det passere og heller vurdert han utfra oppførsel.

Alle kan si dumme ting.

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Unødvendig av vedkommende å si, kanskje det bare datt utav han?

Jeg ville latt det passere og heller vurdert han utfra oppførsel.

Alle kan si dumme ting.

Jeg har bestemt meg for å la det hele passere.

Det som skjedde var at han fortalte at hvis jeg foreks var sjalu, eller hvis jeg ikke aksepterte hans venner, så ville han være nødt å velge meg bort, fremfor å kutte vennene sine. Vennene kom foran forhold for han. Og han mente at det var naturlig, og at det gjør det for meg og sa han.

Jeg prøver å se forbi det, og tenke positivt uansett. Det kan jo være en forståelig tankegang også. Foreks så er det ikke alle mennesker jeg ville kutte ut av livet mitt pga et forhold.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å la det hele passere.

Det som skjedde var at han fortalte at hvis jeg foreks var sjalu, eller hvis jeg ikke aksepterte hans venner, så ville han være nødt å velge meg bort, fremfor å kutte vennene sine. Vennene kom foran forhold for han. Og han mente at det var naturlig, og at det gjør det for meg og sa han.

Jeg prøver å se forbi det, og tenke positivt uansett. Det kan jo være en forståelig tankegang også. Foreks så er det ikke alle mennesker jeg ville kutte ut av livet mitt pga et forhold.

Ja, med litt kontekst så blir dette han sa ikke like ille nei.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...