Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp med gave til følgende;

Kvinne, 33 år, småbarnsmor, gravid i 7 mnd, i full jobb, ingen direkte hobbyer, men interesserer seg litt for interiør/hjem, går på tur og ski. Hva i alle dager kan jeg kjøpe? Spa/massasje ect og skjønnlitteratur er ikke aktuelt, prisklasse max kr 1000.

Hjelp, hjelp!

Anonymous poster hash: d15ca...ab2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger hjelp med gave til følgende;

Kvinne, 33 år, småbarnsmor, gravid i 7 mnd, i full jobb, ingen direkte hobbyer, men interesserer seg litt for interiør/hjem, går på tur og ski. Hva i alle dager kan jeg kjøpe? Spa/massasje ect og skjønnlitteratur er ikke aktuelt, prisklasse max kr 1000.

Hjelp, hjelp!

Interiør ting til huset

Skrevet

Gavekort til klær/ undertøy, smykker, et pent skjerf som hun kan amme under,? Hvilken relasjon har du til henne?

Anonymous poster hash: ed07b...679
Skrevet

Det er min bror sin kone.

Skrevet

Hvis hun liker å pynte seg kan kanskje et smykke eller en fin klokke være noe.

Skrevet

Abb på blad. Deilig kremer eller/og såper. Sminke( jeg ønsker meg tre pk lebestift fra makeup mekka) duftlys, hårkur, gode votter.

Skrevet (endret)

Da kjøper du noe som man ikke tar seg råd til selv, f.eks. overpriset interiørpynt som man har syyyyyykt lyst på. Gå på en ikke-kjede butikk, så finner du mye fint.

Kan være noen eksklusive pynteputer, pledd, vase eller lignende.

Jeg f.eks. sikler på vasene som heter Boblen av Finn Schjøll. Nydelige og altfor høy kilospris til at det blir prioritert. Alvar Alto vasene har også høy sikle faktor.

Endret av LilleSnupp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...