Gå til innhold

Bør homofile menn få abortere?

Bør homofile menn få abortere?  

2 stemmer

1. 1. Bør homofile menn få abortere?

• Om de må
      6
    • Det får barnet selv avgjøre synes jeg
      8
    • Nei, dette høres ikke bra ut!
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Om de må.

Men angrepillen, da? :wink:

Skrevet

:hoho:

Jeg kan ikke helt se for meg at noen homofile har grunn til å abortere. Men det er vel bare meg.

Skrevet
:hoho:

Jeg kan ikke helt se for meg at noen homofile har grunn til å abortere. Men det er vel bare meg.

Nei nå synes jeg du er forferdelig diskriminerende. Homoseksuelle menn må vel kunne ha de samme rettighetene som andre par? :wink:

Skrevet

Homofil eller ikke, det kommer an på personen. Er man skikket til å ta seg av et barn, så selvfølgelig skal man få adoptere.

Skrevet

Med tanke på alle de barna som trenger foreldre rundt omkring i verden, så synes jeg det er sløsing med ressurser hvis ikke homofile får adoptere...

Skrevet

Abortere?? :o

For å kunne abortere må man være gravid man må ha en vagina, eggstokker, en livmor og ikke minst: være kvinne...

:-?

Skrevet

Nei nå synes jeg du er forferdelig diskriminerende. Homoseksuelle menn må vel kunne ha de samme rettighetene som andre par? :wink:

Ikke for å være frekk, men i min verden så skal ikke en mann klare å få barn med en annen mann. eller kvinne med en annen kvinne heller....

Da er abort et ikke spm.

Homofil eller ikke' date=' det kommer an på personen. Er man skikket til å ta seg av et barn, så selvfølgelig skal man få adoptere.[/quote']

Adoptere er et annen spm igjenn.

Og det støtter jeg. Men det blir litt langt fra topic.

Skrevet

For å kunne abortere må man være gravid man må ha en vagina, eggstokker, en livmor og ikke minst: være kvinne...

La meg forklare begrepet ironi for deg Sarabi:

"Betegnelse for måte å være og særlig tale på, hvor man gir uttrykk for ett betydningsinnhold, samtidig som det fremgår, at det er det motsatte betydningsinnhold som tilsiktes." :ler::wink:

Skrevet

La meg forklare begrepet ironi for deg Sarabi:

"Betegnelse for måte å være og særlig tale på, hvor man gir uttrykk for ett betydningsinnhold, samtidig som det fremgår, at det er det motsatte betydningsinnhold som tilsiktes." :ler::wink:

ENDELIG!! Takk for at du tok deg tid å forklare meg det!

Ingen har noensinne orket å gjøre det før... :tunge1:

Skrevet

ENDELIG!! Takk for at du tok deg tid å forklare meg det!

Ingen har noensinne orket å gjøre det før... :tunge1:

:wink:

Skrevet

nåja - med litt hjelp så har ei hannape greidd å bli gravid, og født avkommet med keisarsnitt...

Mange menn er forresten villige til det same, men har ikkje fått den hjelpa dei treng til det. Hadde dei fått det, burde dei ikkje ein gong tenkt tanken om abort...

berre ein liten digresjon.

Skrevet

nåja - med litt hjelp så har ei hannape greidd å bli gravid, og født avkommet med keisarsnitt...

Mange menn er forresten villige til det same, men har ikkje fått den hjelpa dei treng til det. Hadde dei fått det, burde dei ikkje ein gong tenkt tanken om abort...

berre ein liten digresjon.

:o :o

Synes jeg ser mannen min komme spaserende med stoor mage og bekkenløsning.. Hoven i føttene og emosjonell.. :hoho::hoho:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Nei, alvorlig talt. :o Barnet må selvsagt få bestemme selv! Noe annet ville være riv ruskende galt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Arnold S. var jo mann nok til å stå til ansvar for den lille glippen sin han ;)

Jeg er egentlig litt splitta på synet om homofile og adopsjon.For det er jo ingenting som tilsier at de skulle være dårligere til å oppdra et barn enn andre mennesker, så sånn sett er det vel greit. Hvorvidt barna ville hatt godt av en slik oppvekst er jeg heller litt delt på.

• 18 år senere...
Gjest Agent smith
Skrevet

Kun hvis de er så uheldige å bli gravide

Skrevet

Ja, det syns jeg ser ikke noen grunn til at de ikke skal få adoptere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...