AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Om dere gir flere ting til noen, går dere for samlet innpakking eller separat? Og hva ville dere foretrukket å få selv?Anonymous poster hash: e2af3...e65
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Akkurat det samme.Anonymous poster hash: 72020...e5f
_isabella Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Jeg pakker alltid inn hver ting i egen pakke, og foretrekker å få det selv også
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Er det veldig små ting som diverse sminke e.l., så pakker jeg det i samme pakke. Men ellers så pakker jeg som regel i forskjellige pakker. Det er ofte enklere, samt at jeg synes det er koseligere Stas med pakker Endret 21. desember 2014 av Calavi 1
SjiraffenLaffen Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Er det ting som "hører" sammen pakker jeg det sammen, er det flere forskhellige ting som ikke har noen sammenheng lager jeg flere pakker. Hvordan giver gjør til meg er helt opp til giver 1
Muffinsdilla Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Det kommer an på hvem som skal få gaven. Er det til en jeg vet får mange gaver prøver jeg å samle dem i en pakke, er det til en som ikke får så mange deler jeg dem opp. I tillegg pakker jeg det i én gave hvis det skal overleveres på forhånd, da det er enklere å frakte dem.
Inwe Skrevet 22. desember 2014 #9 Skrevet 22. desember 2014 Spørs helt på hvem som skal få. Til mamma og pappa blir det alltid fler gaver da mamma elsker pakker.
Petalouda Skrevet 22. desember 2014 #10 Skrevet 22. desember 2014 Er det ting som "hører" sammen pakker jeg det sammen, er det flere forskhellige ting som ikke har noen sammenheng lager jeg flere pakker. Hvordan giver gjør til meg er helt opp til giver Det kommer an på hvem som skal få gaven. Er det til en jeg vet får mange gaver prøver jeg å samle dem i en pakke, er det til en som ikke får så mange deler jeg dem opp. I tillegg pakker jeg det i én gave hvis det skal overleveres på forhånd, da det er enklere å frakte dem. enig med disse to. selv foretrekker jeg nok å få en og en ting, men det kommer også an på hvor mange vi skal være på julaften. er vi bare fire er det annerledes enn når vi er tolv.
Susan Sto Helit Skrevet 22. desember 2014 #11 Skrevet 22. desember 2014 Jeg foretrekker selv å få mange små gaver. Men har bedt om at ungene får EN stor gave av hvert besteforeldrepar, for ellers blir det så enorme menger for barna, og de blir aldri ferdige med å pakke opp. Så det kommer egentlig an på hva det er og hvem det er til.
Sylvari Skrevet 22. desember 2014 #14 Skrevet 22. desember 2014 Kommer an på hvem det er til. Er det til barn er det en stor pakke, siden de får så vanvittig mye. Er det til voksen så er det som regel flere pakker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå