silja Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Har brukt lancome sin selvbruningsgel nå i det siste og vært veldig fornøyd. nå er den tom, og jge vil kjøpe ny. Har også sett at de har den samme på sprayflaske - emn hvordan er denne? enkel å bruke? blir jevnt å fint eller fort ujevnt og skjoldete? og må man smøre litt ut også da, eller holder det kun å spraye? innbiller meg at det er lett å "bomme" liksom...
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 IKKE kjøp Piz buin sprayflaske i hvert fall. Verre lukt skal man lete lenge etter!
Christy Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en fra Lancome som heter Flash bronzer, det er en spray som tørker kjempefort og ikke skal gi merker på klær. Har heller aldri fått det av denne.. Fargen er vel ikke så intens, skulle helst fått litt mer farge. Ser veldig naturlig ut da og har ikke blitt skjoldete. Veldig enkel å påføre..
silja Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en fra Lancome som heter Flash bronzer, det er en spray som tørker kjempefort og ikke skal gi merker på klær. Har heller aldri fått det av denne.. Fargen er vel ikke så intens, skulle helst fått litt mer farge. Ser veldig naturlig ut da og har ikke blitt skjoldete. Veldig enkel å påføre.. det er denne jeg mener - har nå Lancome Flash Bronzer Gel, men etter utsagnet ditt skal jeg prøve sprayen denne gang jeg takk! (fargen er ikke intens nei, men blir veldig naturlig og uten skjolder. passer fint for meg)
Lillebi Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Jeg har Lancome sin spray, og er veldig fornøyd. Sprayen til Biotherm synes jeg også er nesten jevn med denne (denne er uten solfaktor).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå