AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Heihei Var på onsdagspils for et par uker siden med jobben, min første sådan da jeg ikke er spesielt utadvendt av meg. Tenkte det var på tide å prøve å være litt mer med, og det gikk greit nok selv om jeg er veldig sjenert og til tider ble sittende litt for meg selv. Ble kanskje litt full til slutt, og danset med en jeg finner veldig attraktiv. Han bød opp til danse flere ganger, og jeg synes jo det var veldig hyggelig at noen ville danse med en som meg. Men nå i ettertid på jobben oppfører han seg veldig rart, jeg føler nesten at han virkelig avskyr meg. Noen ganger virker han nesten litt aggressiv/sur, og tenker at han har skjønt at jeg er litt småforelska og er irritert på grunn av det. Vi snakker jo ikke noe sammen på jobben, jeg prøver å si hei selv om det kan være vanskelig noen ganger (har sosialangst), og han sier jo hei tilbake. Men jeg har fått inntrykk av at de gangene jeg har sagt hei, så oppfører han seg surt resten av dagen, spesielt i nærheten av meg. Ikke direkte mot meg, men i måten han gjør arbeidet på... slenger ting her og der og virker ganske hardhendt. Han snakker ellers ganske normalt med alle de andre på jobben. Så nå sitter jeg her og føler meg helt forferdelig, og undres om de kanskje bare gjorde narr av meg på dansegulvet. Jeg er godt over 20, regner med at han har bikket 20 han også. Noen som har vært borti noe liknende? Jeg er ikke den mest populære jenta og har blitt gjort narr av opp igjennom tidene. Det er derfor jeg tenker at det nok en gang har skjedd, til tross for at vi er 'voksne og ansvarlige'. Føler meg virkelig utenfor og misforstått! Anonymous poster hash: c5c94...2cc
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Man logic Anonymous poster hash: 5322a...982 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå