robinson Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Når jeg skulle velge forlover var det to venninner som var helt naturlig for meg å velge. Kunne ikke valgt borten den ene... Den ene er ei barndomsvenninne, som kjenner meg og min familie veldig godt. Vi treffes ikke så ofte lenger, da vi bor i forskjellige byer, men er gode venninner. Hu andre er bestevenninnen i min nye hjemby, og den jeg har kjent lengst her. Hun kjenner i tillegg min svigerfamilie godt. :-) Så nå har jeg to, og de synes også det var helt naturlig og problemfritt.... Så dette skal nok gå bra:) er det noen andre som har erfaringer med 2 forlovere?
edea Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Selv hadde jeg bare en forlover, men synes ikke det er problematisk med to. Har vært i bryllup til en venninne som hadde to og hun syntes ihvertfall det var en suksess. (og vi andre også, for den saks skyld). verdt å merke seg kanskje, er at han også hadde to forlovere, så ble det ikke noen skjev fordeling.
Johanna Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Min mann og jeg hadde to forlovere hver. Syntes det var kjempekjekt. Alle satt oppe i kirken. Den ene ved siden av meg og den andre i midten bak. Fungerte kjempefint.
monja Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Jeg og min mann hadde også to forlovere, og det fungerte kjempebra. Jeg valgte også min beste barnsdomsvenninne, som jeg dessverre ikke omgås så mye som jeg burde da vi bor i to ulike byer, og min beste venninne her hjemme. Tror også de syntes det var fint å være to da de kunne dele på en del oppgaver forlovere ofte blir gitt.
blyg Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Hei. Jeg hadde også to forlovere, og det var knallsuksess. Den ene var min beste venninne, og den andre var min kusine, som jeg har kjennt hele livet, og også er sterkt knyttet til. Det var umulig å velge!! Min far og jeg (og etterpå min mann og jeg) satt forran og mine to forlovere og min mor satt bak oss. (Det var veldig god plass oppe ved alteret!!) Dette fungerte utmerket. Det skal sies at min mann også hadde to forlovere, da han hadde samme dillema, og valgte både sin bror og sin beste venn. Ingen som syntes det var verken rart eller dumt!! Og jeg vet at alle forloverne var meget begeistret over å være to stk til å planlegge utdrikkingslagene våre!! blyg
zmurfette Skrevet 29. juli 2004 #6 Skrevet 29. juli 2004 Både jeg og min mann hadde to forlovere. Fungerte helt fint, det. Og forloverne våre syntes det var kjekt å være to til å dele oppgaven også. Mange jeg snakket med syntes det var pussig å ha to forlovere, men for oss var det det som var mest naturlig.
ringblomst Skrevet 29. juli 2004 #8 Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en, men min kjære har valgt begge sine barndomskamerater. Har ikke vært et eneste problem med å ha to forlovere, heller motsatt - han slapp å føle at han måtte gradere sine to beste venner.
IdaC Skrevet 30. juli 2004 #9 Skrevet 30. juli 2004 Hei! Jeg klarte heller ikke å velge mellom mine to bestevenniner, og ikke ville jeg det heller. Så jeg kommer også til å ha to, men det skal han også. Hittil har dette fungert veldig bra, da de har delt på oppgaver. Men det er nok mange som syns det er pussig ja....
Sita Skrevet 30. juli 2004 #10 Skrevet 30. juli 2004 Jeg skal ha en, samboeren også, men kan ikke se noe galt i å ha flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå