Gå til innhold

Å bety noe for et barn - for en lykkefølelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var au-pair for et lite barn på 2 år for en del år siden, og var en del av familien deres i et år før jeg flyttet hjem igjen. Dro på besøk til dem et par ganger de neste par årene, og har opprettholdt kontakt med moren gjennom Facebook i årene etter.

Men så fikk jeg plutselig tikkende inn en positiv overraskelse på telefon min for litt siden. Nå har det lille barnet jeg passet rukket å bli 9 år og har fått sin egen telefon på bursdagen sin. Jeg var en av de første hun tenkte på å kontakte når hun fikk seg en telefon, og siden har telefon tikket med en drøss av meldinger, bilder og lydmeldinger. Ble nesten på gråten når jeg hørte den første lydbeskjeden, hun har vokst seg til en så flott og veltalende jente, men det var enda som å høre den lille jenta jeg var sammen med hver dag, med den samme fantastiske personligheten.

Jeg ble så glad og rørt over at hun husker meg og ønsker kontakt med meg. Høres kanskje rart ut, men hun kommer alltid til å ha en stor plass i hjertet mitt, så det var en god følelse å se at jeg faktisk har en betydning i hennes liv også etter alle disse årene. Hun var jo tross alt ikke gamle jenta når vi bodde sammen.

Kanskje en unødvendig tråd, har ikke noe spørsmål å komme med altså. Følte bare for å dele denne fantastiske opplevelsen :)

Anonymous poster hash: 521d3...dad

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søtt:)

Har også vært au-pair, for en jente som da var 10 år, og for 3 år siden tikket det inn venneforespørsel og koselig hilsen på Facebook. Vi holdt kontakten helt siden jeg reiste hjem, men likevel veldig koselig:)

Skrevet

Og så utrolig koselig tråd :)

Skrevet

Tråden er ryddet for trollebeskyldninger og svar til dette.

Rainbow81, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...