Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2014 #21 Skrevet 21. desember 2014 Akkurat dette støtter jeg deg på. Ville ikke tråkke mer i salaten da jeg så denne, første gang uten kommentarer.Anonymous poster hash: f8003...0b5 Kan dere ikke hjelpe TS litt istedet da? Hun trenger hjelp, og dere er sannsynligvis på hennes egen alder også, så kjør på.
Nordis Skrevet 21. desember 2014 #22 Skrevet 21. desember 2014 Hvis du ikke vil at kjolen skal stramme her og der, så hva med en kjole i tynn ull/ullblanding, type strikkekjole?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #23 Skrevet 21. desember 2014 Hvis du ikke vil at kjolen skal stramme her og der, så hva med en kjole i tynn ull/ullblanding, type strikkekjole? Kan du poste link? Anonymous poster hash: d2efd...acb
Gjest Tigress Skrevet 21. desember 2014 #24 Skrevet 21. desember 2014 Køyr svart, då har du ein kjole til alle høve. Det er ein grunn til at ein snakkar om den vesle svarte som alltid reddar ein, altså. Eg står bak Lille-pus, kjøpt deg eit raudt kjede eller noko slikt, og vips! har du antrekk. Er du litt meir vågal kan du klaske til med raude strømper eller raude sko.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #25 Skrevet 21. desember 2014 Køyr svart, då har du ein kjole til alle høve. Det er ein grunn til at ein snakkar om den vesle svarte som alltid reddar ein, altså. Eg står bak Lille-pus, kjøpt deg eit raudt kjede eller noko slikt, og vips! har du antrekk. Er du litt meir vågal kan du klaske til med raude strømper eller raude sko. Ja svart kjole er jo det som føles trygges å. Røde strømper var faktisk en god ide! Men må bare finne den sorte kjolen da... Smykker tenkte jeg ikke på engang.. har ikke det, så trenger nok noen forslag der å. Anonymous poster hash: d2efd...acb
Gjest Tigress Skrevet 21. desember 2014 #26 Skrevet 21. desember 2014 Kan du ikkje teste kjolen Lille-pus tipsa om, det er ein kjole du kan bruke oppatt og oppatt. Smykke har dei også på Kappahl. Kan forøvrig tipse om at Cubus har ganske bra utval på mønstra strømpebukser.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #27 Skrevet 21. desember 2014 Skal ta en tur på kappahl i morgen. Takk for råd! Anonymous poster hash: d2efd...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå