Gå til innhold

fortsatt ikke skaffa meg julekjole! hjeeeeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å finne en finkjole? Noe jeg kan bruke senere å i pynteta anledninger. Rekker ikke bestille så må jo være i butikk.. Str 42/44. Vet ikke hvilken informasjon dere trenger om noen kan hjelpe meg.

Anonymous poster hash: d2efd...acb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn i klesskapet ditt og finn enngammel og oppfør deg som om den er helt ny!

Anonymous poster hash: f8003...0b5

• Liker 2
Skrevet

Gå inn i klesskapet ditt og finn enngammel og oppfør deg som om den er helt ny!

Har 3 slitte bukser, og noen enkle gensere, tskjorter og en skjorte. Dette er hele garderoben min utenom undertøy... Trenger desperat hjelp!

Skrevet

De har jo mye i alle kjedebutikker om dagen. Spørs jo hvor gammel du er og hva slags kjole du vil ha? Hennes og mauritz er billig og har stort utvalg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Bor du i en eller nær en by med litt utvalg i forretninger?

- og har du fri i morgen slik at du kan gå ut og se hva de har å by på?

Gjest Citronella
Skrevet

Kroppsfasong og høyde? Og prisklasse?

Skrevet

Har helt angst for å gå i klesbutikker. Jeg er 25år og har lyst på en enkel kjole som ikke er for kort. Vanskelig å finne klær for ingenting passer over puppene, og magen min tyter og buler overalt... Bor i Hønefoss område.

Skrevet

Har 3 slitte bukser, og noen enkle gensere, tskjorter og en skjorte. Dette er hele garderoben min utenom undertøy... Trenger desperat hjelp! Anonymous poster hash: d2efd...acb

Unnskyld! Hjelpes! Jeg trodde du var en ordinær kvinne med fullt klesskap. Vet hva det er å ha ingenting, har stått på gaten uten annet enn det jeg stod og gikk i.

Var på Kappahl fredag og der hadde de en del finkjoler, det samme hadde H&M. Prøvde en mørk blå speilfløyelskjole. Spørs hva du liker og hvilken tilgjengelighet du har til butikker. Du får finne deg et senter med mange butikker. Noen sentre har gratis, husker ikke ordet det heter (har en skade..) men en som går med deg og hjelper med å finne klær.....når du er medlem i kundeklubben deres. Undersøk på senterets hjemmeside.

Skrevet

Kroppsfasong og høyde? Og prisklasse?

175, og pris så burde det ligge på under tusenlappen. Vet ikke helt kroppsfasong... Hengemage så ikke tettsittende over magen.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg skyter fra hoften her nå, og er forberedt på at jeg muligens bommer både på retning og på blink.

Så kjedelig som KappAhl. Valgte dem fordi utvalget i TS størrelse 42/44 er akseptabelt, prismessig er de rimelige, og de har butikker også på de ikke aller største stedene i landet.

Har helt angst for å gå i klesbutikker. Jeg er 25år og har lyst på en enkel kjole som ikke er for kort. Vanskelig å finne klær for ingenting passer over puppene, og magen min tyter og buler overalt... Bor i Hønefoss område.

Men, du blir pent nødt til å gå i en butikk nå dersom du skal få kjole før jul.

En kjole med vidde i skjørtet (fra livet og ned) kan kanskje være noe?

42/44 er jo normalt Medium eller Large litt avhengig av modellen og produsenten, med andre ord ikke enormt stort.

Folk synes sikkert jeg alltid spør om BH størrelse, men det forteller mye om hvilke modeller som pleier være finest, - så jeg hører du opplever problemer over puppene, hvilken BH størrelse er det som lager disse problemene?

Ikke umulig at det finnes fine modeller som gjør at det ikke lenger føles som et problem ser du ;)

Kunne Monas butikk være et sted å stikke innom?

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Zara, Oasis,

Anonymous poster hash: 53d90...2b8
Skrevet

Den blåsvarte jeg prøvde var i størrelse 44, god i størrelsen og var til 50 %, 249.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Skal vi se.... jeg fikk ikke med meg prisgrensen i stad.

Stiller meg pent bak forlaget om å ta en titt på KappAhl. De har veldig greie priser som budsjettet ditt klarer med glans, de finner mange steder, også på Kuben ;)

Noe slikt som denne fasongen kanskje?

763037_F.png?width=760&height=1013

V-halsen gir fint rom og gjør at puppene dine ikke blir like fremtredende.

Beltet markerer livlinjen.

Skjørtet er det vidde, noe som gjør at maven ikke synes på samme måte som i en pinnetrang kjole.

Det er stretch i den, og prisen er helt super med sine 399,-

• Liker 2
Skrevet

Stiller meg pent bak forlaget om å ta en titt på KappAhl. De har veldig greie priser som budsjettet ditt klarer med glans, de finner mange steder, også på Kuben ;)

Skjørtet er det vidde, noe som gjør at maven ikke synes på samme måte som i en pinnetrang kjole.

Passer bedre i begravelser enn til jul, synes jeg,

Anonymous poster hash: d36ce...faa

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Passer bedre i begravelser enn til jul, synes jeg,

Anonymous poster hash: d36ce...faa

Det kan du si om alle sorte kjoler, og sort er den kjolefarven den overveldende majoritet av norske kvinner velger til jul.

Pynt den med et farverikt kjede og øredobber og kjolen blir en helt annen med en gang.

Sleng på et rødt kjede:

halskette_von_kazuri_4.jpg

Røde øredobber i samme produksjon, et par pene strømebukser og et par røde sko.

Begravelse er det siste ord jeg tenker på.

Så kom med forslag til TS, ikke bare surmaget kritikk ;)

Skrevet

Litt usikker på den kjolen, men absolutt inne på noe som kunne ha funka. 80G i bh...

Gjest Lille-pus
Skrevet

Litt usikker på den kjolen, men absolutt inne på noe som kunne ha funka. 80G i bh...

Jeg forstår poenget !

Om vi tenker alternativt, siden jeg tipper du egentlig bruker ulik størrelse i overdel og nederdel, kunne et skjørt og en pen skjorte være noe?

- eller blir det for lite pyntet?

Skrevet

Passer bedre i begravelser enn til jul, synes jeg, Anonymous poster hash: d36ce...faa

Akkurat dette støtter jeg deg på. Ville ikke tråkke mer i salaten da jeg så denne, første gang uten kommentarer.

Skrevet

Jeg forstår poenget !

Om vi tenker alternativt, siden jeg tipper du egentlig bruker ulik størrelse i overdel og nederdel, kunne et skjørt og en pen skjorte være noe?

- eller blir det for lite pyntet?

Litt mer skummelt.. Hva skal jeg se etter om jeg skal finne skjørt og skjorte da? skjorter er jo ofte litt vanskelig, så ser jeg enda større ut på overkroppen da og underkroppen blir bare rar. Men nå har jeg jo ikke peiling så er jo sikkert jeg som ikke ser etter rette tinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...