AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Kan noen hjelpe meg å finne en finkjole? Noe jeg kan bruke senere å i pynteta anledninger. Rekker ikke bestille så må jo være i butikk.. Str 42/44. Vet ikke hvilken informasjon dere trenger om noen kan hjelpe meg. Anonymous poster hash: d2efd...acb
BeautyBox Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Mitt inntrykk er at de akkurat nå har helt UTROLIG dårlig og skuffende utvalg i klesbutikkene nå som julen og nyttårsaften er rett rundt hjørnet... Sorry! Fant ikke noe som helst i butikkene selv, så endte opp med å bestille på nett og sannsynligvis ikke rekke å få det innen julaften. Det var dog noen finkjoler på Floyd eller Byoung eller hvor jeg så de, der de alltid har sånne maxikjoler ellers. Men syntes ikke de var spesielt julete, men det er finkjoler...
BeautyBox Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Ellers kan jeg jo legge til at jeg bestilte på nettet natt til lørdag, og forventet ikke at pakken skulle bli sendt så den kommer frem til julaften. Men tror du ikke det nå har kommet opp "Fakturert" på ordrestatusen min! Som vil si at den er klar for å sendes Så det er håp, om du vil velge å bestille på nett!
LiseTV Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Har du så dårleg utvalg i skapet ditt. Enhver kvinne har vel såpass med kjoler at det ikke er noen krise om en ikke finner noe nytt. Jeg har fra før 5-7 "julekjoler" og kjøpte 2 i år. Det er mange år siden det var så dårleg utvalg av slike kjoler, eller er det min smak som ikke passer inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå