Gå til innhold

Skjulte brukere!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting: hvorfor noen brukere er skjulte i forumet. Jeg f.eks, jeg har ingen grunn til å skjule meg, fordi det er ingen som vet hvem jeg er uansett. Og jeg tenker at det stort sett er slik med dere andre også.

Kanskje de skjulte brukerne kan svare på dette selv? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært anonym selv noen ganger, av den enkle grunn at jeg vet veninner og andre kjente er innom her innimellom og vet hvem jeg er. Har jeg noen personlige spørsmål jeg ikke vil at noen skal koble til meg, velger jeg å være anonym!

Men hvorfor noen velger å være anonym uansett, det lurer faktisk jeg også på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil være anonym, er det bare å ikke logge deg på, da får du gjestetittel. Jeg snakker om dem som ikke vil vise at de er gjest engang.....

Skjønner du forskjellen. Kan ikke noen av moderatene, forklare litt.... ? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på å være anonym og skjult er:

Anonym: Du logger deg ikke inn med noe brukernavn, og får tittelen "gjest".

Skjult: Har du et brukernavn, kan du velge om brukernavnet ikke skal vises på oversikten over hvilke brukere som er online "akkurat nå".

Når du som innlogget, skriver innlegg, blir du ikke gjest, men i ditt tilfelle "Care".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet anonymt noen ganger der jeg synes det har vært nødvendig,da fordi spørsmålene har vært litt pinlige for meg som person og fordi jeg må opprettholde min status her inne som fjasehøne :D

Men å surfe på forumet "skjult" har jeg aldri gjort og ser heller null poeng i det??

Jeg liker å synes jeg.Ikke for mye,men heller ikke for lite :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamella - ikke innlogget

Jeg skriver alltid hvem jeg er hvis jeg ikke er innlogget sånn som nå, men mitt problem er at jeg ikke vises i oversikten over hvem som er i forumet selv om jeg har bedt om å bli det i profilen min... Noen ganger står jeg der, andre ganger ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...