Gå til innhold

På tur i romjulen uten barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg har kjøpt en weekendtur til roma fra 27-29 des. Han åpner den på julaften og vet da ingen ting om at vi drar. Har lenge snakket om å ha alenetid en helg,bare oss to,nyte kjærestetid uten barn. Har tvillinger på 2 år som skal passes hos farmor og farfar. Har inntil nå gledet meg enormt får å gi pressngen,men i dag fikk jeg kalde føtter. Er det kjipt å dra fra ungene i julen? Skal ellers ha 14 dager fri sammen med del i julen,og er med de hver dag og helg ellers!! Klump i magen her for å ha tatt et feil valg!

Anonymous poster hash: 5f52a...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos dere masse. Det høres hyggelig ut. Man blir sikkert bedre foreldre av å få muligheten til å savne de små litt også. De små hat også godt av å kjenne at livet er trygt tom uten mor og far. Tvillinger på 2 r er jo mye jobb, så det er viktig investering kjærlighets livet å bruke tid sammen. God tur 😃😃

• Liker 2
Skrevet

Oi

Mye skrivefeil... dumme tlf..

Gjest Magdalene
Skrevet

De er to år.. De forstår jo ikke hva som er romjul, og hva som er vanlig helg alikevel.

Kunne absolutt gjort det samme.

• Liker 2
Skrevet

Dra på tur og kos dere masse! Barna deres er tjent med foreldre som er kjærester også, ikke bare foreldre. Og de kommer sikkert til å ha det helt topp hos besteforeldrene :) God tur!

Skrevet

Hvis de kjenner farmor og farfar godt, så er det ikke noe problem. Kos dere!

Skrevet

ja de kjenner de godt, og kommer til å kose seg! Fikk bare plutselig så dårlig samvittighet. Men dere er skjønne, nå kan jeg senke skuldrene og vite at jeg nok har gjort det rette.

Det er travle dager med to aktive småtroll, og det har vært tøft til tider. Lite kjærestetid de siste årene, og vi trenger absolutt og "pleie" forholdet.

Godt å få tilbakemelding fra dere! :) takk!

ts

Anonymous poster hash: 5f52a...b6a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er spesielt å bryte opp en av få lengre friperioder man har som familie i løpet av et år med kjærestetur.

Jeg har hatt små barn selv, og skjønner at det til tider er tøft, men de er små så kort en tid, og siden vi begge jobbet fullt da barna var små, noe som medførte lite tid sammen i hverdagen, valgte vi å bruke friperioder sammen. Da barna var i skolealder pleide de å være hos besteforeldre en uke eller to på sommeren, samt noen ganger i vinterferien. Vi voksne jobbet jo da på dagtid, men brukte ettermiddager og kvelder på å gjøre kjæresteting.

Anonymous poster hash: 22805...707
  • Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er spesielt å bryte opp en av få lengre friperioder man har som familie i løpet av et år med kjærestetur.

Jeg har hatt små barn selv, og skjønner at det til tider er tøft, men de er små så kort en tid, og siden vi begge jobbet fullt da barna var små, noe som medførte lite tid sammen i hverdagen, valgte vi å bruke friperioder sammen. Da barna var i skolealder pleide de å være hos besteforeldre en uke eller to på sommeren, samt noen ganger i vinterferien. Vi voksne jobbet jo da på dagtid, men brukte ettermiddager og kvelder på å gjøre kjæresteting.

Det er snakk om 3 dager ro deg ned!!! Du gjør ditt og andre gjør sitt, herregud, pass dine egne saker!!

Anonymous poster hash: 1d2a3...de2

• Liker 5
Skrevet

Du virker spesiell. Det alltid mødre som deg som skal dømme andre. Som et bitre for hva de selv ikke gjorde.

Anonymous poster hash: 08179...caf

• Liker 2
Skrevet

De to-tre dagene har da null betydning i den store sammenhengen, og slik jeg ser det er det helt greit å ta seg en kjærestetur dersom man har behov for det.

Jeg kunne definitivt funnet på å gjøre noe lignende. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er spesielt å bryte opp en av få lengre friperioder man har som familie i løpet av et år med kjærestetur. Jeg har hatt små barn selv, og skjønner at det til tider er tøft, men de er små så kort en tid, og siden vi begge jobbet fullt da barna var små, noe som medførte lite tid sammen i hverdagen, valgte vi å bruke friperioder sammen. Da barna var i skolealder pleide de å være hos besteforeldre en uke eller to på sommeren, samt noen ganger i vinterferien. Vi voksne jobbet jo da på dagtid, men brukte ettermiddager og kvelder på å gjøre kjæresteting. Anonymous poster hash: 22805...707

Hva i all verden er galt med å bryte opp en lengre friperiode med å ta en helg på kjærestetur? Tvert i mot er det helt ideelt, siden de da er sammen med barna før og etter, slik ar det blir en rolig og fin tid for barna. En vanlig helg vil barna være slitne etter barnehage, det slipper de nå.

TS: ikke gjør den feilen nå å høre på den ene personen som sier at du gjør noe galt. Hør på flertallet, alle vi som støtter deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er spesielt å bryte opp en av få lengre friperioder man har som familie i løpet av et år med kjærestetur. Jeg har hatt små barn selv, og skjønner at det til tider er tøft, men de er små så kort en tid, og siden vi begge jobbet fullt da barna var små, noe som medførte lite tid sammen i hverdagen, valgte vi å bruke friperioder sammen. Da barna var i skolealder pleide de å være hos besteforeldre en uke eller to på sommeren, samt noen ganger i vinterferien. Vi voksne jobbet jo da på dagtid, men brukte ettermiddager og kvelder på å gjøre kjæresteting. Anonymous poster hash: 22805...707

Kjærester trenger tid alene en gang i blant. Uansett om man har barn eller ikke, trenger man å reise bort, komme seg bort fra hverdagen. Å ha kjærestetid på kveldstid etter jobb blir ikke det samme, man er fortsatt i de samme rutinene.

Dra på kjærestetur ts, ikke ha dårlig samvittighet for det :)

Skrevet

Det høres ut som en fabelaktig ide, da blir det avslapning og familiekos både før og etter, mor og far får litt sårt tiltrengt alenetid og barna storkoser seg med besteforeldre. Klarer ikke å se hvordan det kan bli galt :)

Anonymous poster hash: ee3c5...dcd

Anonymous poster hash: ee3c5...dcd

Skrevet

Kjærestetur er balsam for forholdet! Kos dere og nyt hverandres selskap:-)

Skrevet

Kos dere og nyt turen med god samvittighet!:)

Anonymous poster hash: 70b02...35a

Skrevet

Barna kommer sikkert til å storkose seg hos besteforeldrene, det er ikke alle som er så heldige og har besteforeldre som vil ha besøk hverken i jula eller til andre tider.

Kos dere, regn med å få to bortskjemte barn tilbake, og ikke la dårlig samvittighet ødelegge ferien, det er bare tull! :)

Skrevet

Riktig god tur!! ;)

Det er fint for barna også at dere velger investere i forholdet deres. Det kommer barna til gode. :)

Skrevet

Du virker spesiell. Det alltid mødre som deg som skal dømme andre. Som et bitre for hva de selv ikke gjorde.

Anonymous poster hash: 08179...caf

TS spurte hva andre syntes,--og fikk svar på hva noen syntes om saken. Det var kanskje ikke ønskesvaret, men det var et svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...