AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Som tittelen sier, så er jeg veldig dårlig til å finne passende julegaver til folk. Enkelt å kjøpe til småbarn, som f.eks. liker lego og slike ting, men jeg har nå igjen å kjøpe gave til mamma (hun er 64 år), og jeg er stuck. Hun er litt kunstnerisk av seg, liker å male f.eks., hun er pensjonist og har mye tid til overs. Har noen peiling på hva jeg kan kjøpe, eller hvilke butikker som har ting en dame i 60-årene kan sette pris på? Anonymous poster hash: 8f9f3...37d 1
Gjest Strandet Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Sånt elektrisk drevet produkt, hvis reklamebilde viser ei smilende dame rundt 30 med produktet holdt opp like inntil kinnet? #comedyoption Forresten, jeg så et gammelt ektepar i går. De måtte ha passert 60, hvis ikke 70. Dama hadde på seg flotte sorte støvler, som gikk langt oppover leggen. Pent kledd med andre ord. Endret 21. desember 2014 av Strandet
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Som tittelen sier, så er jeg veldig dårlig til å finne passende julegaver til folk. Enkelt å kjøpe til småbarn, som f.eks. liker lego og slike ting, men jeg har nå igjen å kjøpe gave til mamma (hun er 64 år), og jeg er stuck. Hun er litt kunstnerisk av seg, liker å male f.eks., hun er pensjonist og har mye tid til overs. Har noen peiling på hva jeg kan kjøpe, eller hvilke butikker som har ting en dame i 60-årene kan sette pris på?Anonymous poster hash: 8f9f3...37d Bok etter interesse. Portrettbilde av barn/ barnebarn?Anonymous poster hash: e32af...442
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Som tittelen sier, så er jeg veldig dårlig til å finne passende julegaver til folk. Enkelt å kjøpe til småbarn, som f.eks. liker lego og slike ting, men jeg har nå igjen å kjøpe gave til mamma (hun er 64 år), og jeg er stuck. Hun er litt kunstnerisk av seg, liker å male f.eks., hun er pensjonist og har mye tid til overs. Har noen peiling på hva jeg kan kjøpe, eller hvilke butikker som har ting en dame i 60-årene kan sette pris på?Anonymous poster hash: 8f9f3...37d Malerutstyr, eller gavekort på det? Gavekort på kurs innen interesser? Gavekort på renhold, resturant eller kafé? Anonymous poster hash: e32af...442
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Har hun hage? Eller liker å gå i naturen, blukke bær, sopp ol? Hva med bok om denslags? Et fint skjerf med øredobber til? En CD med musikk hun liker? Konsertbilletter med noen hun liker?Anonymous poster hash: 023d1...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå