Gå til innhold

Utrolig dårlig til å finne julegaver! Hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, så er jeg veldig dårlig til å finne passende julegaver til folk.

Enkelt å kjøpe til småbarn, som f.eks. liker lego og slike ting, men jeg har nå igjen å kjøpe gave til mamma (hun er 64 år), og jeg er stuck.

Hun er litt kunstnerisk av seg, liker å male f.eks., hun er pensjonist og har mye tid til overs. Har noen peiling på hva jeg kan kjøpe, eller hvilke butikker som har ting en dame i 60-årene kan sette pris på?

Anonymous poster hash: 8f9f3...37d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Sånt elektrisk drevet produkt, hvis reklamebilde viser ei smilende dame rundt 30 med produktet holdt opp like inntil kinnet?

#comedyoption

Forresten, jeg så et gammelt ektepar i går. De måtte ha passert 60, hvis ikke 70. Dama hadde på seg flotte sorte støvler, som gikk langt oppover leggen. Pent kledd med andre ord. :)

Endret av Strandet
Skrevet

Som tittelen sier, så er jeg veldig dårlig til å finne passende julegaver til folk.

Enkelt å kjøpe til småbarn, som f.eks. liker lego og slike ting, men jeg har nå igjen å kjøpe gave til mamma (hun er 64 år), og jeg er stuck.

Hun er litt kunstnerisk av seg, liker å male f.eks., hun er pensjonist og har mye tid til overs. Har noen peiling på hva jeg kan kjøpe, eller hvilke butikker som har ting en dame i 60-årene kan sette pris på?

Bok etter interesse. Portrettbilde av barn/ barnebarn?

Anonymous poster hash: e32af...442

Skrevet

Malerutstyr, eller gavekort på det? Gavekort på kurs innen interesser? Gavekort på renhold, resturant eller kafé?

Anonymous poster hash: e32af...442

Skrevet

Har hun hage? Eller liker å gå i naturen, blukke bær, sopp ol? Hva med bok om denslags? :)

Et fint skjerf med øredobber til?

En CD med musikk hun liker?

Konsertbilletter med noen hun liker?

Anonymous poster hash: 023d1...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...