Gjest Gemini7 Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Vakset bh'er i går- i vaskeposer. Likevel kom det en merkelig lyd under sentrifugering. Stoppet maskina og 1/3 av spilen stakk ut av trommelen og ned i maskina- må ha sneket seg ut de bittesmå hullene i stoffet i vaskeposen. Satte på sentrifugering etter å ha fjernet den. det gikk helt fint. Men.. da jeg skulle vaske i dag vil ikke programmet gå som vanlig.... ser ut til å starte på vanlig måte men etter 1 min stopper den og det står 1 i displayet. Ingen av de vanlige feilkodene. virker som den ikke tar inn vann.... noen som har vært borti lignende..? Og eh... vet hva det vil koste å reparere? Det er forresten en AEG Electrolux Lavamat Turbo 16850 (kombinert vask/tørketrommel) Endret 21. desember 2014 av Gemini7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Finn frem bruksanvisningen. Slå opp på siden for feilsøking og les! Kanskje er hele maskinen parkeringsmoden. Regn med minimum kr. Tusen for å få reperatør hjem.Anonymous poster hash: 66e91...d86
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Kan noe av spilen sitte i pumpa? Hvis det er sånn ventil nede, foran på maskina; skru den opp og se om det ligger noe der. Ring service hvis maskina ikke er gammel. Sånt er dyrt, så hvis maskina begynner å bli eldre, lønner det seg ofte ikkeAnonymous poster hash: 30c4e...953
Gjest Gemini7 Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Finn frem bruksanvisningen. Slå opp på siden for feilsøking og les! Kanskje er hele maskinen parkeringsmoden. Regn med minimum kr. Tusen for å få reperatør hjem.Anonymous poster hash: 66e91...d86 Som jeg skrev: det var ingen av de vanlige feilkodene som sto på displayet, sjekket selvsagt det først. Men hipp hurra: maskina har kviknet til igjen. Hele spilen ble dratt ut i går, så satt ikke noe igjen. mannen min og svigerfar sjekket slangene - inntak og utpumping, og selvsagt filteret. var ingenting der. Vatret opp maskina og prøvde igjen- og vips, så var den sitt gamle jeg igjen!!! Herlig!!!! Svigerfar mente at det kunne være nok at en av slangene sto litt på skeive, enda alt så normalt ut, så vet ikke hva greia var. Lettet i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Hipp hurra.Anonymous poster hash: 66e91...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå