AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Hei! Vi er to jenter som begynte i ny jobb i høst, og nå vurderer vi å gi julegave til sjefen og kollegaene våre. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt så mye på det, om vi skulle gi, men siden vi får av kollegaene våres (og da sikkert sjefen også antakelig?) så føler jeg at vi også kanskje burde gi en liten ting tilbake. Har dere noen forslag? Vi tenker sånn 50-100 per pers ca. og tenker da å gi til sjefen (jente), kollega 1 (jente) og kollega 2 (gutt). Har tenkt litt på vin f.eks. men er det kjipt å gi en vin til hver fra oss? eller er det innafor? og burde vi gi "mer" til sjefen enn kollegaene? jeg har ikke peiling på det her, så håper noen kan komme med noen gode tips hehe Anonymous poster hash: ad756...5fc
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 En vinflaske er ikke å forakte, enkelt og det blir brukt Alle bør få likt, uavhengig om det er sjef eller kollega Anonymous poster hash: cf1ff...590
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Hei! Vi er to jenter som begynte i ny jobb i høst, og nå vurderer vi å gi julegave til sjefen og kollegaene våre. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt så mye på det, om vi skulle gi, men siden vi får av kollegaene våres (og da sikkert sjefen også antakelig?) så føler jeg at vi også kanskje burde gi en liten ting tilbake. Har dere noen forslag? Vi tenker sånn 50-100 per pers ca. og tenker da å gi til sjefen (jente), kollega 1 (jente) og kollega 2 (gutt). Har tenkt litt på vin f.eks. men er det kjipt å gi en vin til hver fra oss? eller er det innafor? og burde vi gi "mer" til sjefen enn kollegaene? jeg har ikke peiling på det her, så håper noen kan komme med noen gode tips hehe Anonymous poster hash: ad756...5fc Det er ikke vanlig og gi gaver til sjefen og kollegaene. Det kan misoppfattes. Anonymous poster hash: a47fa...966 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 De gangene jeg har kjøpt noe til en kollega, så har det vært fordi vi bare har vært to ansatte som jobber sammen eller om vi har vært venner også utenom jobb. Som regel er det slik at bedriften (eller sjefen) gir til de ansatte og i noen tilfeller har også de ansatte spleiset på en ting til sjefen. Hvorfor ikke kjøpe inn noe som er til alle? Enten noe spiselig som kan stå fremme eller noe annet som alle har glede av. Litt vanskelig å komme med forslag når man ikke vet noe om hvilken type arbeidsplass dette er. Anonymous poster hash: f723b...e27 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Det er ikke vanlig og gi gaver til sjefen og kollegaene. Det kan misoppfattes. Anonymous poster hash: a47fa...966 det kan godt hende. men jeg tror ikke det misoppfattes i vårt tilfelle. vi har godt forhold til henne og har det mye gøy. så er bare en liten oppmerksomhet fra oss, så vi viser at vi setter pris på henne. tror ikke akkuratt hun tror det er smisking hvis det var det du tenkte Anonymous poster hash: ad756...5fc
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Det er ikke vanlig og gi gaver til sjefen og kollegaene. Det kan misoppfattes.Anonymous poster hash: a47fa...966 Nå sier jo ts at de får gave av dem også da.. Anonymous poster hash: c6732...0f0
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 vi jobber i butikk. og vi har hengt på fritiden, vel og merke på julebord og sånt, men likevel. syns det bare er hyggleig å gi en liten ting jeg. vi tenkte kanskje en vinflaske + sjokolade til hver av dem. virker det ok? Anonymous poster hash: ad756...5fc
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #9 Skrevet 22. desember 2014 Så lenge ingen er skapalkoholikere Anonymous poster hash: 97970...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå