Smørblomst82 Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Har noen laget pinnekjøtt, saus og kålerabistappe dagen før man skal servere det? Blir det like godt og hvordan varme det opp igjen? Damper pinnekjøttet i ovnen mens ribba ( skalnjeg begge deler i går) hviler? Eller varmer uten folie og vann? Grunnen til jeg spør er at jeg skal lage ganske mye mat og har bare en komfyr... Skal lage pinnekjøtt, ribbe, sauser, poteter, pølser, erter og grønnsaker, i tillegg kommer det noe mat som må varmes opp. Prøver å finne en grei løsning:)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Synes hverken kjøttet eller kålrabistappa er like god oppvarmet jeg altså.. Men man kan jo ha forskjellige preferanser...Anonymous poster hash: a5747...dde
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Jeg synes gjerne pinnekjøttet blir litt tørt dagen etter. Men tilbehøret kan du sikkert lage.Anonymous poster hash: 0d822...c67
Kontormus Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Lag det andre på forhånd, men ikke pinnekjøtt og ribbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå