AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Jada jada, vi vet alle at julegaver ikke handler om HVA man får, men at man faktisk får noe og at noen har brukt tid på gaven. Likevel, noen ganger virker det ikke som om mottaker har tenkt seg om i det heletatt.. eller gir en upassende gave. Jeg lurer på hva den verste, eller mest upassende gaven DU har fått er? Anonymous poster hash: e9254...c76 1
Gjest Hjertesukk Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Jeg bodde i utlandet et år.. og fikk tilsendt noen svære bomullstruser av bestemor til jul. Så ikke helt poenget med å bruke et par hundre kroner i porto på truser kjøpt på Coop :-P Men, tanken var god!
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Da jeg var 14 fikk jeg en sjokoladepenis av en venninne, ble litt pinlig stille blant familien en stund
Gjest paramount Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Jada jada, vi vet alle at julegaver ikke handler om HVA man får, men at man faktisk får noe og at noen har brukt tid på gaven. Likevel, noen ganger virker det ikke som om mottaker har tenkt seg om i det heletatt.. eller gir en upassende gave. Jeg lurer på hva den verste, eller mest upassende gaven DU har fått er? Anonymous poster hash: e9254...c76 Jeg fikk 2 små håndkler til 10 kr stk..prislappen satt på..av min biologiske mor da vi skulle feire jul sammen etter å ikke hatt kontakt på 16 år.....Men kjøleskapet var fylt til randen av øl...og jeg drikker ikke! 2
MalloryK Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 En bibel. Jeg finnes ikke kristen i det hele tatt 10
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Jeg hadde en stor uenighet med svigerinnen og svigerbroren min, og fikk "dumb blonde" shampoo fra Bed Head til jul.. Da skjønte jeg at det var utrolig umodne mennesker jeg hadde med å gjøre.. :-P Anonymous poster hash: e9254...c76 9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Jeg fikk leopardarmbånd og høyhelede leopardsko av et nært familemedlem det ene året. Det verste er at de har kostet en god del, og var kjøpt i utlandet.. så det var ingen mulighet for å bytte det. De ligger i kjelleren enda (8 år senere :-P ). Skjønner ikke hva hun tenkte med.. Jeg syntes dyreprint i de fleste tilfeller er utrolig tacky :-P Anonymous poster hash: e9254...c76 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 En mann som sa han hadde et forhold med ei anna og at han flyyttet fra meg og barna, men vi burde feire julaften sammen "for barnas skyld" Dette ble fortalt da jeg hadde satt på pinnekjøttet og klargjorde kårlabien. Anonymous poster hash: f52aa...69b 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har fått utrolig mye ugjennomtenkt.. Det mest irriterende er at JEG bruker så mye tid på gaver og å finne den "perfekte" gaven til alle som får.. men tilbake er det en god del mennesker som virkelig ikke tenker på mottaker.. Bare røsker med seg det billigste eller første de ser. *Grr* Anonymous poster hash: e9254...c76 6
lillegulle Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Hehe. Lenge siden, var jo sykt dårlig, men egentlig mest komisk. I syvende klasse fikk jeg en tester-body lotion fra H&M av min beste venninne 9
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Det har vært en del forskjellig. Min mann og jeg fikk en peisblåser av hans bror og svigerinne engang. Den var hullete i skinnet og dugde ikke til noe. Men det vittige var at vi hadde hverken peis eller vedovn, og det visste de. Så hva som da var hensikten, kan man jo lure på. Ellers har jeg fått 1 stk. lanosåpe en jul og ved en annen ett kjøkkenhåndkle. 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Har en venninne som aaaaalltid gir meg smykker, mens jeg aldri går med smykker. Der gjør derimot hun, så lurer på om hun gir de til meg for å få låne dem Har også fått et par sånn WTF-ting, som en platespiller uten å ha plater (men da bare kjøpte jeg plater etterpå, så det er jo bra gave in the end), en kalender (av nakne menn, ikke min greie, trodde det var velkjent), en stålplakat (om det gir mening) som hadde et sånn "live laugh love"-tema/skrift på seg, og jeg er iiiiiiiikke typen til å ha slikt i stua, et bilde av horoskopet mitt - innrammet. ehm joda. Kommer sikkert på noe mer over jula! Anonymous poster hash: 89eaf...154 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Fortsatt samme som jeg postet i et annet forum: Det må ha vært det året pappa lagde såpe til alle. En fæl midtlivskrise vi alle måtte ta del i. Jeg var 13 år. Vi måtte også lage såper med han og turen til Frankrike var fokusert rundt ulike butikker med dufter og farger. Jeg er allergisk mot parfyme i tillegg så både såpelagingen og gaven var mildt sagt uheldig. Husker vi barna var så skuffet over at han ikke kunne ha en normal midtlivskrise med motorsykkel og ring i øret. Han hadde tross alt gjort resten til punkt og prikke med å forlate mamma for en 10 år yngre dame.....Anonymous poster hash: aeb64...591 11 1
Gjest Hjertesukk Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 Hjemmelaget konfekt!! Jeg er virkelig ikke fan av hjemmelaget konfekt.. eller annen hjemmelaget "snop". Det går i samme kategorien som at ting andre enn dine egne unger har laget, ikke er like sjarmerende. Gi gjerne hjemmelaget konfekt til foreldrene dine.. men, vær så snill.. ikke "spre" dem rundt til hvermannsen :-P Da vil jeg mye heller ha en eske kong haakon. :-D
Leini Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 Haddeei venninne som elsket tullegaver. Dette er jo greit, men hadde vært ok å få iallfall noe skikkelig midt oppe i esken med rot. La meg nevne: Kakelys-holdere (plastikk og brukt), duk, med sånne trykk unger lager i barnehage etc, t-skjorte/topp i str 46 (jeg var str 36-38),ølboks (ikke drikker jeg øl, og den var utgåttet par mnd før..) Det er enda mer,menkommer ikke på alt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 Fikk barbiedokke da jeg var 13. Hadde liksom slutta med sånt da. Men det var fra oldemor, hu skjønte ikke helt at jeg hadde blitt "stor", så jeg var nå takknemlig likevel, og tok vare på den Anonymous poster hash: 552e4...9f1 3
Gjest Keikolina Skrevet 21. desember 2014 #20 Skrevet 21. desember 2014 Fikk rynke krem når jeg var 14, ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå