Milly:) Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Noen som vet om et apotek i torshov/sandaker-området? Må få fakset inn en resept så fort som mulig...
Milly:) Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2004 Det er visst et på sandakersenteret...?
Enele Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Apoteket på Sandakersenteret er borte såvidt jeg vet, men det ligger et ved Torshov legesenter, borte ved postkontoret og Rimi der....(eller er det Rema...)
Milly:) Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2004 Apoteket på Sandakersenteret er borte såvidt jeg vet' date=' men det ligger et ved Torshov legesenter, borte ved postkontoret og Rimi der....(eller er det Rema...)[/quote'] Ojda...jeg ringte nettopp til det på sandakersenteret og ba om faksnummeret dit jeg da.. så da må det vel eksistere? Eller kom jeg til et annet?
Gjest Fraggel Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Det er apotek på Sandaker-senteret, ja. Og i bygget ved Rema 1000, som nevnt.
Milly:) Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2004 Det er apotek på Sandaker-senteret, ja. Og i bygget ved Rema 1000, som nevnt. Ok, så det på sandakersenteret har ikke flyttet noe sted nå under ombyggingen? Det var dit jeg fikk fakset resept, så jeg må nok hente den der... Tusen takk for hjelpen Fraggel og Enele
Gjest Fraggel Skrevet 29. juli 2004 #7 Skrevet 29. juli 2004 Neida, det er der fortsatt. Bare hyggelig, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå