Gå til innhold

Hvilken gryteunderlaget bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg setter aldri kaseroller på spisebordet, men har begynt å bake mer. Derfor har jeg behov til å sette ovnsformer på middagsbordet. Korkunderlag virker litt for enkelt. Vurderer derfor en slik

lamplig-gryteunderlag__0119928_PE276342_

Kommer ovnsform til å skli på den? Noen med erfaringer?

Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tykke kork-underlag som tåler alt. Tror jeg kjøpte det på IKEA. Sett med tre stk i.

Anonymous poster hash: bbd15...b23
  • Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg bruker også korkunderlag til nesten alt. Hvis jeg har store former eller langpanne, setter jeg to eller tre korkunderlag inntil hverandre.

Til kasseroller hender det også at jeg bruker grytekluter av silikon som underlag. Jeg har et par silikongrytekluter som er nesten ubrukelige som grytekluter fordi de er for stive og uhåndterlige (blant de første som kom på markedet her), men som underlag fungerer de veldig fint.

Jeg synes mange former sklir veldig lett på metallunderlag, særlig de formene som er glatte under.

Gjest Strandet
Skrevet

Jeg ville forsøkt lett etter underlag i kork, som var formet som rektangel el. firkant for andre ting enn runde kjeler.

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke... For meg er korkunderlag litt for hytteaktig. Altså til vanlige middager, men ikke når gjestene kommer. Vil gjerne finne noe mer moderne, men også rimelig.

Dette fra Ikea er vel mer sklisikker, men den fargen...

lagg-gryteunderlag__0114938_PE267926_S4.

Og så er det dette fra Biltema:

http://biltema.no/no/Hjem/Kjokken/Servere-og-spise/Gryteunderlag-85959/

Hm, fortsetter å lese videre.

Endret av Wei Wei
Gjest Margit Spat
Skrevet

Enig med deg i at korkunderlagene har litt hyttepreg.

Uten at jeg har sett etter selv, så kan jeg tenke meg at også Til Bords eller Kitch'n kan være lure steder å lete.

Skrevet

jeg bruker silikon! Finere å se på enn kork, sklir absolutt ikke slik som metall kan gjøre!

Gjest Gjespegjest
Skrevet

Vi har kjøpt på restetorget noen fine dekorfliser. Limt vanlig filtlabber for møbler under. Pent, praktisk og billig.

Skrevet

Har noen vanlige i kork fra Ikea, ellers er jeg veldig glad i Eva Solo-gryteunderlagene:

TB220_4448639.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har disse.

Anonymous poster hash: 7e393...1a0

post-37809-0-56275600-1419196216_thumb.j

• Liker 1
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Har tykke kork-underlag som tåler alt. Tror jeg kjøpte det på IKEA. Sett med tre stk i. Anonymous poster hash: bbd15...b23

samme her
Skrevet

Har noen vanlige i kork fra Ikea, ellers er jeg veldig glad i Eva Solo-gryteunderlagene:

TB220_4448639.jpg

De der er ikke fra Eva Solo, de er fra Menu. Eva Solo har noen andre som ligner, men som kan tas helt fra hverandre.

Anbefaler deg gryteunderlag i silikon TS.

Anonymous poster hash: 343d3...dfc

Skrevet

Vi har også i kork. De vises jo uansett ikke når kjeler eller former står oppå dem. Vi hadde en slik du linket til før, men formene våre sklei av den,

Anonymous poster hash: b7ecb...fec
Skrevet

Vi anvender kork. Jeg har også noen som jeg har heklet selv

Skrevet (endret)

TB220_4448639.jpg

Det var pent! Hvor selges de?

Endret av Sola de
Skrevet

disse har jeg :danse:

Cork.jpg

Ferm Living

54216.jpg

Bark Bazar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...