AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Etter jeg fikk baby med samboeren min begynte problemer... Eksen gikk fra meg for 6 år siden og vi har 50/50 deling som fungerte bra. Ungene er veldig glad i babyen og vi koser oss skikkelig den uken de er hos oss. Jeg betaler barnebidrag ( privat avtale) pga jeg tjener mye mer. Nå vil hun ha mer penger, skriker i tlf hver gang hun ringer, svarer ikke i tel, ignorerer sms. Jeg tar kontakt bare hvis det gjelder barna.Barna kommer med ,,voksne,, kommentarer om barnefordeling, penger, urettferdighet( feks ,,mamma er helt enig med meg at A(bonusbarnet) får like mange gaver fra pappa som meg,,). Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det blir bare verre og verre. jeg skjønner rett og slett hva som skjedde. Hun vil ikke til familiekontoret og sier at hun er en god mor. Anonymous poster hash: 215ce...4da
Gjest Kaffelattn Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Det er tilstrekkelig at DU vil til familievernkontoret. Ring for en time og fortell at det er viktig og at "begge må kalles inn til time". Møt opp til timen. Hvis hun ikke møter, vil det se stygt ut på henne "familie-CV" og det kan brukes mot henne. I en slik time bør du få frem samarbeidsproblemene med barnas mor og fortelle at hun "snakker gjennom barna", hvilket ikke er bra. Dette høres ikke bra ut for barna. Meld dere til time snarest og sørg for en oppfølgingstime i etterkant for å se om hun endrer atferd.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Etter jeg fikk baby med samboeren min begynte problemer... Eksen gikk fra meg for 6 år siden og vi har 50/50 deling som fungerte bra. Ungene er veldig glad i babyen og vi koser oss skikkelig den uken de er hos oss. Jeg betaler barnebidrag ( privat avtale) pga jeg tjener mye mer. Nå vil hun ha mer penger, skriker i tlf hver gang hun ringer, svarer ikke i tel, ignorerer sms. Jeg tar kontakt bare hvis det gjelder barna.Barna kommer med ,,voksne,, kommentarer om barnefordeling, penger, urettferdighet( feks ,,mamma er helt enig med meg at A(bonusbarnet) får like mange gaver fra pappa som meg,,). Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det blir bare verre og verre. jeg skjønner rett og slett hva som skjedde. Hun vil ikke til familiekontoret og sier at hun er en god mor. Anonymous poster hash: 215ce...4da Det høres ut som voksne damen sliter med søskensjalusi.. Jeg tror i hvertfall at dette er ikke mer komplisert enn at det har gått opp for henne at du er for lengst over henne, hun er sjalu og skyver barna foran seg for å straffe deg. Jeg tipper at hun har følt at hun var mer "spesiell" enn din samboer så lenge du og samboeren ikke hadde barn sammen. Kanskje hun følte at samboeren din var bare en "trøstepremie" siden du ikke kunne ha henne (jeg forstod det slik at det var hun som forlot deg?) og at hun kunne alltid få deg til bake hvis hun bare ønsket det - dere har tross alt noe helt spesielt siden dere har barn sammen.. Jeg skal ikke påstå at det er slik, men jeg har sett nok av innlegg både her og der skrevet av mødre som seriøst innbiller seg at eksen vil alltid elske de høyere enn kona, fordi de har barn sammen.. Og når mannen da går og får barn med sin kone, da er de ikke happy..Anonymous poster hash: a9600...6df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå