hoki91 Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Lurer på om jeg er gravid..har tatt 2 negative hjemmetester. Sluttet på minipillen i midten av oktober. Har de siste ukene (2/3 ukene) vært plaget med mye luft i magen, rare smerter i både magen og i underlivet. Har ikke hatt mensen siden starten av oktober.. Hadde såvidt litt brun/rødt "utflod" for tre dager siden. Det ble med det. Har vært mye kvalm de siste dagene. Kan det ha vært festeblødning?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Dette er vanlig symptomer etter p-pilleslutt. Hvis du allikevel tror du kan vær gravid så ta en tur til legen Anonymous poster hash: 9734c...c1a
hoki91 Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2014 Tanken har slått meg.. :-P men blir jo veldig usikker. Har sluttet på pillen før og da hadde jeg det ikke sånn :-/ får vel ta en tur til legen :-)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Tanken har slått meg.. :-P men blir jo veldig usikker. Har sluttet på pillen før og da hadde jeg det ikke sånn :-/ får vel ta en tur til legen :-) Er det cerazette du har sluttet med da også? Det kan være veldig forskjellig:) om blødningen for noen dager siden skumle være festeblødning er det for tidlig til å ha alle de symptomene. En festeblødning kommer 7-10 dager etter befruktning:)Anonymous poster hash: 9734c...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå