AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Jeg tror jeg får de fleste julegavene av venner etter julaften i år, og da syns jeg jo mye av vitsen er borte. Det er ikke sånn at jeg syns gaver er det viktigste og sånn, men litt av moroa er jo å ha pakker under treet som man kan åpne på selve julaften. Har tatt opp dette med noen av de jeg skal veksle gaver med, og får tilbake "gaver er gaver, uansett om du får det før eller etter jul". Skjønner at folk er stressa i jula, men man har jo et helt år på å kjøpe gaver. Jeg syns det blir litt stusslig når så mange velger å gi etter jul.. Anonymous poster hash: 14750...6e7 Anonymous poster hash: 14750...6e7 1
Gjest Citronella Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Julegaver etter julaften er som ribbe med surkål i mai. Fullstendig meningsløst. 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Tja, om man bor langt fra hverandre og ikke har mulighet til å besøke hverandre før jul, er det koselig uansett om man besøker hverandre og "feirer jul" sammen før juletreet er tatt ned med gaveåpning. Det synes jeg i hvert fall. Anonymous poster hash: 67919...507 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Julegaver etter julaften er som ribbe med surkål i mai. Fullstendig meningsløst. Det var nå veldig pessimistisk. Man gir gaver om man vil glede noen. Det er ikke alltid man har økonomi, eller tid til å gi den til mottaker i tide. Meningsløst er det likevel ikke. Jeg er likevel enig i at om dette er noe som gjentar seg fra de samme personene hver år, så burde noen gi dem en reality check slik at de begynner å planlegge det fra sommeren av for eksempel.
absinthia Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Jeg synes det er koselig å få noen av gavene på etterskudd. Blir nesten som en dessert. 1
DobbyDepp Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Julegaver etter julaften er som ribbe med surkål i mai. Fullstendig meningsløst. Men fremdeles godt 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Jeg synes det er koselig å få noen av gavene på etterskudd. Blir nesten som en dessert. Det syntes jeg også før, men nå som jeg får færre gaver på julaften har jeg endret mening. Føles liksom at folk er litt care når de kommer med den etter jul. Skjønner selvfølgelig hvis det er noe med posten eller om de bor langt unna. Anonymous poster hash: 14750...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har vokst opp med skilte foreldre så har alltid hatt 2 julaftener. Derfor ser jeg virkelig ikke hva som er så trist med å pakke opp gaver senere i jula. Bare dobbelt så mye moro tenker jeg da Anonymous poster hash: eec2b...7be
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har vokst opp med skilte foreldre så har alltid hatt 2 julaftener. Derfor ser jeg virkelig ikke hva som er så trist med å pakke opp gaver senere i jula. Bare dobbelt så mye moro tenker jeg da Anonymous poster hash: eec2b...7be Høres koselig ut med 2 julaftener Men jeg tenker mer en gave her og en gave der sånn utti januar, er ikke så mye julestemning da Anonymous poster hash: 14750...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 I år får dessverre de fleste gaver fra meg i romjula. Men det er fordi jeg bor i utlandet og ikke er hjemme før 1.dag. Sånn er det og sånn blir det. Alle er fornøyde uansett i mitt tilfelle Anonymous poster hash: 48560...d39
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 I år får dessverre de fleste gaver fra meg i romjula. Men det er fordi jeg bor i utlandet og ikke er hjemme før 1.dag. Sånn er det og sånn blir det. Alle er fornøyde uansett i mitt tilfelle Anonymous poster hash: 48560...d39 Har forståelse for de som bor langt unna, du har jo ingen mulighet til å få levert dem før Anonymous poster hash: 14750...6e7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Jeg tenker at så lenge en får pakkene før nyttårsaften så er det helt greit. Men å få julegave etter nyttår da kan en likegjerne ikke gi? Anonymous poster hash: 7ba39...13d
Inwe Skrevet 22. desember 2014 #13 Skrevet 22. desember 2014 (endret) Jeg har ei venninne som bor i Utlandet. hun kommer ikke før 27, så vi bytter gaver 28. Ser ikke hvorfor det er et problem, er jo kos og åpne gaven med den du går den av også Endret 22. desember 2014 av Inwe
Petalouda Skrevet 22. desember 2014 #14 Skrevet 22. desember 2014 Jeg får to julegaver langt uti januar neste år, fordi to av mine venninner "ikke har hatt tid" til å kjøpe gaver ferdig. Da tenker jeg at man like gjerne kan la vær. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #15 Skrevet 22. desember 2014 Jeg har ei venninne som bor i Utlandet. hun kommer ikke før 27, så vi bytter gaver 28. Ser ikke hvorfor det er et problem, er jo kos og åpne gaven med den du går den av også Haha du vet at "utlandet" ikke er et eget land... Siden du skriver det med stor bokstav, mener jeg... Unnskyld! Måtte bare... Har litt dårlig humor sånn på morgenkvisten. Anonymous poster hash: c8ecf...900
Inwe Skrevet 22. desember 2014 #16 Skrevet 22. desember 2014 Haha du vet at "utlandet" ikke er et eget land... Siden du skriver det med stor bokstav, mener jeg... Unnskyld! Måtte bare... Har litt dårlig humor sånn på morgenkvisten. Anonymous poster hash: c8ecf...900 Jeg vet jeg vet, men mobilen min ville det sånn etter jeg redigerte bort navnet på landet hun bor gadd ikke redigere igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå