AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Jeg skal søke om norsk statsborgerskap neste år. Er EU borger. Det inneholder en sjekkliste på UDI, men det jeg lurer på er om man blir bedt om å vise at man har hatt lovlig opphold i 7 år? De har vel dette registrert inne på systemet deres? Hvor lang tid tok det for deg å få søknaden behandlet? Ser at behandlingstiden er maks 12 måneder. Anonymous poster hash: 7a4c2...ac9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 9-10 mnd.Anonymous poster hash: 0fbba...c2e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Jeg skal søke om norsk statsborgerskap neste år. Er EU borger. Det inneholder en sjekkliste på UDI, men det jeg lurer på er om man blir bedt om å vise at man har hatt lovlig opphold i 7 år? De har vel dette registrert inne på systemet deres? Hvor lang tid tok det for deg å få søknaden behandlet? Ser at behandlingstiden er maks 12 måneder. Anonymous poster hash: 7a4c2...ac9 De har dette registrert, ja. Jeg søkte i november og fikk svar i mai, 7 mnd. Anonymous poster hash: 57b80...f47 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 De har dette registrert, ja. Jeg søkte i november og fikk svar i mai, 7 mnd.Anonymous poster hash: 57b80...f47 Ok, trodde kanskje jeg må bevise at jeg har vært her lovlig...da slipper jeg stresset med å finne de riktige dokumentene Anonymous poster hash: 7a4c2...ac9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Ok, trodde kanskje jeg må bevise at jeg har vært her lovlig...da slipper jeg stresset med å finne de riktige dokumentene Anonymous poster hash: 7a4c2...ac9 De har oversikt over visa/oppholdstillatelser du har fått alle disse år, men datoer og alt mulig. Jeg ble faktisk overasket over hvor mye info staten har om meg... Anonymous poster hash: 57b80...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå