Gå til innhold

Hva er din høyde, vekt og idealvekten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kom jeg meg på vekten idag og fikk rett og slett bakoversveis. Jeg viste at jeg hadde lagt på meg, men ikke så mye.

Min foreløpige vekt er 76 kg, høyde er 163 og idealvekt er 62 kg så jeg har litt å jobbe med etter jul.

Hva er din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 167, veier 50 kg. Min idealvekt er vel 54-55 :) Da ser jeg ikke så skrøpelig ut som jeg gjør nå. Har dessverre litt for lett for å glemme å spise og droppe måltider, så må ta meg sammen snart

Skrevet

Jeg er 171 og idealvekten er 56 kilo. Veier 57.8. Null stress :)

Anonymous poster hash: da0d0...e37
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 1.64, veier 47 kg. Har ingen idealvekt, er fornøyd der jeg er nå.

• Liker 1
Skrevet

172 cm, veier 67kg med en idealvekt på rundt 50-55kg.

Skrevet

Er 163, veier typ 50 kilo, men kunne tenke meg å veie 54-56. Vet ikke helt hvordan det ville sett ut, så måtte sett det litt an...

Anonymous poster hash: cfbf0...2b0
Skrevet

Er 161 og ca 58 kilo, har nok idealvekt selv om jeg kanskje ideelt sett kunne strammet opp litt :icon_lol:

Skrevet

Er 184cm veier nå 117kg, ønsker meg ned under 100kg, helst rundt 90kg

Anonymous poster hash: a5472...de4
Skrevet

170/64, idealvekten er 55, så må skjerpe meg over nyttår. Føler meg som en stappet pøls selv om jeg ikke er feit. Men har lagt på meg masse av depresjoner, medisiner og div.

Anonymous poster hash: 8d221...b7b

Gjest Citronella
Skrevet

1,77 m, vekt 63-67. Og der er vel idealvekten. Den har vært den sammen i over 20 år.

• Liker 1
Skrevet

170/64, idealvekten er 55, så må skjerpe meg over nyttår. Føler meg som en stappet pøls selv om jeg ikke er feit. Men har lagt på meg masse av depresjoner, medisiner og div.

Anonymous poster hash: 8d221...b7b

Jeg har også lagt på meg masse av depresjon pg medikamenter. Nå er jeg frisk og har sluttet med nesten alle medisiner så venter på at kgene bare skal forsvinne, men må nok en del jobb til det her.

Skrevet

1.84cm , 76 kg. idealvekt : 85kg

• Liker 1
Skrevet

165 , tipper vekta er ca 58. Idealvekt er rundt 54.

Skrevet

160cm, 57kg, idealvekt 47kg

Anonymous poster hash: 82e01...7d8

Skrevet (endret)

173 veier 76 kg. Idealvekt er ca 65.

Edit: Skulle jeg veid rundt 50 kg hadde jeg sett ut som jeg kom rett fra en konsentrasjonsleir. Men vekten fordeler seg jo ulikt på alle.

Endret av Wonderbitch
  • Liker 1
Skrevet

Er 1.71, veier 55 kg, idealvekten bryr meg midt på ryggen.

• Liker 2
Skrevet

177,veier 70kg, vet ikke hva som burde være idealvekt? Har veid 85kg på det meste og 60 på det minste. Da jeg veide 85 var jeg pløsete i kroppen og hadde såklart større lår og mage,da jeg veide 60 syntes jeg at jeg var for tynn.

Skrevet

Er 163 cm og tror idealvekten er rundt 68-70. Veier jeg mindre så ser det ikke så bra ut. Er ganske grov, så jeg blir så markert i ansikt og kropp hvis jeg veier lite. i tillegg har jeg begynt å trene, så kan vel plusse på 1-2 kg på ideavekta med litt ekstra muskler etterhvert.

Anonymous poster hash: 7ff32...0a2

Gjest Strandet
Skrevet (endret)

183cm, 94kg

ideal: hm, tja, antagelig 89-90kg

94kg virker kanskje mye, men jeg ser ikke feit eller lubben ut.

Endret av Strandet
  • Liker 1
Skrevet (endret)

168 høy, vekt 56 kg, det jeg synes er ideelt for meg er også 56 kilo :)

Har også lagt på samme vekten (55 - 58) fra jeg var 20 -til over 40.

Endret av Berit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...