Alaïne Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Noen som har noen ideer om hvor man kan få kjøpt truse, string eller vanlig, som har glidelås foran som kan draes ned så man får "tilgang"? gjerne nettside Har lett på ebay men fant ikke mye interessant der..
boblesaft Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Hadde aldri trodd jeg skulle søke opp noe sånt men: her, her og her (siste der var ikke mye til truse da, men..)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Hadde aldri trodd jeg skulle søke opp noe sånt men: her, her og her (siste der var ikke mye til truse da, men..) Den siste..... :skratte: Anonymous poster hash: c34d6...475
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 (endret) I lær Her og her I vinyl her Edit: Lagt til en ekstra i lær Endret 21. desember 2014 av Lille-pus
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Noen som har noen ideer om hvor man kan få kjøpt truse, string eller vanlig, som har glidelås foran som kan draes ned så man får "tilgang"? gjerne nettside Har lett på ebay men fant ikke mye interessant der.. Det er vel mye lettere å ta av trusen enn å fikle med en glidelås. 5
Wilma- Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Det er vel mye lettere å ta av trusen enn å fikle med en glidelås. Om mannen har sansen for sexy undertøy vil han vel helst se at det beholdes på, uten å være i veien vel
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Det er vel mye lettere å ta av trusen enn å fikle med en glidelås. Kanskje opplevelsen for begge parter kan sies å bli litt annerledes i positiv betydning? Det er ikke alltid kliss naken trenger å være like innledende tennende som 'lett antrukket' De i lær var forøvrig ikke helt dumme.
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Om mannen har sansen for sexy undertøy vil han vel helst se at det beholdes på, uten å være i veien vel En truse kan faktisk bare skyves til side for å få "tilgang" . 2
Wilma- Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 En truse kan faktisk bare skyves til side for å få "tilgang" . Så kanskje han har glidelås-fetisj da vel! Hvem vet
Gjest tsejG Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Hmm, må si meg enig i kommentaren "gnagsår på pikken", hehe... Å skulle holde på mellom en raspende glidelås tror jeg ville blitt en vel "stimulerende" opplevelse. Da holder jeg heller en knapp på ei med fransk åpning, eller rett og slett "sidetrekket" som Arabella foreslo Men men, hver sin lyst. Og ja, bekledning er absolutt et krydder, innimellom nakenpulinga...
Alaïne Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #13 Skrevet 21. desember 2014 Hadde aldri trodd jeg skulle søke opp noe sånt men: her, her og her (siste der var ikke mye til truse da, men..) Takk for tips du og lille-pus, Den første der var super! (bare litt kjip farge og dyr frakt..)
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Hmm, må si meg enig i kommentaren "gnagsår på pikken", hehe... Å skulle holde på mellom en raspende glidelås tror jeg ville blitt en vel "stimulerende" opplevelse. Da holder jeg heller en knapp på ei med fransk åpning, eller rett og slett "sidetrekket" som Arabella foreslo Men men, hver sin lyst. Og ja, bekledning er absolutt et krydder, innimellom nakenpulinga... Hvor er fantasien din i dag? Det kan gjøres særdeles lekent og lekkert
Gjest tsejG Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Hvor er fantasien din i dag? Det kan gjøres særdeles lekent og lekkert Hehe, joda, fantasien er på topp som alltid, og den der så jo ikke så skremmende ut, må innrømme det Apropos lekent og lekkert, du har jo også kyskhetsbelter der man må låse opp en hengelås for å komme til... Og for å gjøre det hele ytterst "spennende" er de gjerne også utstyrt med en tanngard på hver side, og my oh my..... Mye moro å velge i, det er sikkert...
Anbefalte innlegg