Gå til innhold

Rumpa til Nora Mørk

Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Ikke Johaug nivå, men bra

Anonymous poster hash: cab1a...a34

Johaug er på et lavt nivå da, flat rumpe...

Marit bjørgen har en digg rumpe, stor og fast

Anonymous poster hash: c520d...33b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det rart det blir kroppspress? Når dere kaller Nora Mørk nærmest for lubben? Hun er FLOTT og VELTRENT! Ikke i nærheten av å være lubben.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nok et eksempel på hvordan jenter ufrivillig blir seksualisert. Trist.

Ja, FOR en overlast å ha ei så jævlig fin rumpe at folk lett uttrykker at den er digg. Tenk å ikke ha andre problemer i livet sitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, FOR en overlast å ha ei så jævlig fin rumpe at folk lett uttrykker at den er digg. Tenk å ikke ha andre problemer i livet sitt.

Er ikke bare positive kommentarer. Det ser man jo bare i denne tråden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Er ikke bare positive kommentarer. Det ser man jo bare i denne tråden.

Av det som du omtaler som seksualisert er det kun positive kommentarer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et eksempel på hvordan jenter ufrivillig blir seksualisert. Trist.

Nok et eksempel på hvor blinde folk er når det kommer til seksualisering av menn... Dette er et eksempel på at folk blir seksualisert. Det skjer like mye med gutta også, men ingen bryr seg.

Husker godt hvor mye oppstyr det var rundt Kristian Kjelling, og alle barisbildene som var klistra opp over alt... Ingen sa noen ting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er litt trist at uansett hva en kvinne gjør, må alltid utseendet hennes bli kommentert og spille en rolle.

Og med menn kan en gå på jobb i nøyaktig den samme dressen i et helt år og ingen legger merke til det.

http://www.dagbladet.no/2014/11/17/nyheter/utenriks/australia/tv_og_medier/sexisme/36286768/

Velkommen til biologi 101...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et eksempel på hvor blinde folk er når det kommer til seksualisering av menn... Dette er et eksempel på at folk blir seksualisert. Det skjer like mye med gutta også, men ingen bryr seg.

Husker godt hvor mye oppstyr det var rundt Kristian Kjelling, og alle barisbildene som var klistra opp over alt... Ingen sa noen ting da.

Helt enig i at det er like ille at menn opplever det. Men jeg synes allikevel jenter opplever det oftere. Mulig jeg tar feil, men sikkert fordi jeg har sett og opplevd det selv flere ganger. På to arbeidsplasser jeg har vært har kollegaer blitt sextrakkasert av menn i høyere stilling. Jeg fikk selv sexmeldinger som var på det groveste da jeg bare var 19 årnog helt ny, av det som skulle være min kontaktperson på jobben. Så dette er et problem, enten det er mann eller kvinne, privat eller offentlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Helt enig i at det er like ille at menn opplever det. Men jeg synes allikevel jenter opplever det oftere. Mulig jeg tar feil, men sikkert fordi jeg har sett og opplevd det selv flere ganger. På to arbeidsplasser jeg har vært har kollegaer blitt sextrakkasert av menn i høyere stilling. Jeg fikk selv sexmeldinger som var på det groveste da jeg bare var 19 årnog helt ny, av det som skulle være min kontaktperson på jobben. Så dette er et problem, enten det er mann eller kvinne, privat eller offentlig.

En liten bisetning. Har du sett hvem som starter og holder liv i alle trådene med kvinnekropp som fokus her på kg? Et lite hint, du finner ikke urinal på de offentlige toalettene disse kan benytte seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skrev du ikke bare "jeg synes det er slitsomt å ha lite å gjøre" da, hvis det er det du synes? Og hvorfor er det slitsomt å ha lite å gjøre, det er jo isåfall bare avslappende? :icon_lol:

Anonymous poster hash: e9149...062

Nei, si det? Livets spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi man ikke hører om ting, og ikke har blitt "lært" og gjort bevisst på at dette skjer menn også, i tillegg til at man har den innstillingen at menn skal være tøffe og håndtere ting "selv".

Jeg tenker sånn selv også, og jeg har ikke noe problem med at menn blir seksualiserte, for det skader meg ikke på noen som helst måte... Jeg kan se på toppløse menn uten at jeg får vondt i hjertet, jeg dør ikke når jeg, som pasient, blir klapsa på rumpa av 50 år gamle sykepleiere som går forbi, og jeg føler ikke at kroppen min blir noe dårligere bare fordi venninnene mine syns menn med sikspækk er deilig... Dette er grunnen til at seksualiseringen av menn ikke er noe fokus... Vi tar ikke skade av det. Hvorfor dere gjør det, aner jeg ikke, men dere håndterer det ikke, så da må man jo gjøre noe med det.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en himla god forklaring det er verdt å ta inn over seg.

Nei. En kvinne må kunne gjøre en jobb uten at utseendet hennes skal være et større fokus enn handlingen. Mennesker tenker lenger enn reproduskjon i alle sammenhenger, det er bare simple dyr som tenker slikt. Dyr kan ikke filosofere slik som vi mennesker kan.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA. Ja, stakkars menn. Ser jo hvor ofte dere blir seksualisert i media.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA. Ja, stakkars menn. Ser jo hvor ofte dere blir seksualisert i media.

Godt argument!

"Jeg har ikke evne til å se den mannlige seksualiseringen, derfor finnes den ikke" :fnise:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...