Gå til innhold

Graco vippestol -Noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv ikke noe fan av disse elektriske vippestolene, da eg ikke ser helt poenget, men kanskje du finner erfaringer om du googler navnet?

Selv har vi vippestolen fra BabyBjørn -og den har vært en hit fra starten av! Vesla er 6mnd. og er veldig glad i den fremdeles :)

Skrevet (endret)

Er selv ikke noe fan av disse elektriske vippestolene, da eg ikke ser helt poenget, men kanskje du finner erfaringer om du googler navnet?

Selv har vi vippestolen fra BabyBjørn -og den har vært en hit fra starten av! Vesla er 6mnd. og er veldig glad i den fremdeles :)

Har du hatt kolikkbaby da?

Vi fikk en elektrisk babystol-sak fra Fisherprice tror jeg, som vugget fra side til side, og ikke fram og tilbake slik som Graco da, men vår baby kunne til tider roe seg litt i den når han slet med magevondt. Det var veldig godt for oss å få litt pauser innimellom all bæringen. :)

Når det er sagt så har vi totalt sett brukt Baby bjørn vippestol mer, for den elektriske ble kun brukt dersom noe annet ikke hjalp. :)

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Har du hatt kolikkbaby da?

Vi fikk en elektrisk babystol-sak fra Fisherprice tror jeg, som vugget fra side til side, og ikke fram og tilbake slik som Graco da, men vår baby kunne til tider roe seg litt i den når han slet med magevondt. Det var veldig godt for oss å få litt pauser innimellom all bæringen. :)

Når det er sagt så har vi totalt sett brukt Baby bjørn vippestol mer, for den elektriske ble kun brukt dersom noe annet ikke hjalp. :)

Vesla slet mye med luft og var veldig urolig de tre første mnd. Vi bar henne rundt inne, og sånn sett kunne det kanskje vært greit å bruke denne som avlastning noen ganger? Men vi kjøpte vippestol før hun ble født, og det var denne som var (og fremdeles er) favoritten hos oss :)

Men varianten fra actio graco? er helt sikkert super for mange, selv om jeg ikke hadde kjøpt denne før jeg visste om jeg trengte ekstrafunksjoner som lys,elektronisk styring,osv. Men det er meg og mine valg - andre har igjen andre ønsker og behov :)

Jeg synes det er flott at det finnes så mange ulike typer babyutstyr, for da finner man alltid noe som passer ens egne (og babyens) ønsker og behov :)

Endret av jentemamma87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...