Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil tipse alle som er ute etter en rød matt leppestift om å lete i Chanel Rouge Allure Velvet serien. De blir matte, men samtidig overhode ikke uttørkende. Gir litt "gli" på leppene slik at det ikke blir helt knusktørt om du presser leppene sammen, i tillegg har de et godt utvalg av rødtoner med forskjellige undertoner!

Har 3 farger av dem selv, og jeg synes ikke at noen gjør røde leppestifter så bra som Chanel!

Skrevet

Eg ville ha byrja med klassikarane Ruby Woo og Viva Glam I frå Mac. Kjenner du deg vill kan du skaffe deg ein Fire and Ice frå Revlon (ikkje å få tak i i Noreg), den er det smell i.

Men jeg liker ikke for kraftig farge, jeg vil har en bærlignede farge som det IKKE er smell i ;)

Skrevet

Det er ingen regler i sminke. Gå med det DU synes er fint!

Anonymous poster hash: b94ad...3c9
Skrevet

Men jeg liker ikke for kraftig farge, jeg vil har en bærlignede farge som det IKKE er smell i ;)

Det er berre Fire and Ice det er smell i, dei andre to kan du jo berre leggje mindre sterk. Elles kan du prøve It's Berry Beautiful frå Wet N Wild.

Skrevet

Fyldige lepper kler den riktige rødfarven veldig godt.

- men, du må være forberedt på at en munn med røde lepper vil gi deg den umiddelbare opplevelsen av at den er større (når du ser i speilet etter å ha lagt den).

Liner i nøyaktig samme farve og legging med pensel trenges.

Hender en sjelden gang jeg ser noen som har lagt uten pensel, og da ikke kommet til helt innerst i munnvikene.

Takk for tips :-) Er fremdeles i tvil om jeg kler rød leppestift, syns leppene blir for dominerende med rød leppestift, men kanskje jeg skal gi det en ny sjanse.

Skrevet

Det er ingen regler i sminke. Gå med det DU synes er fint!

Anonymous poster hash: b94ad...3c9

Enig.

Skrevet

Du skriver at du ikke vil ha for rød, orange eller lilla, men en bærfarge.

Har du sett på Nars sine semi-matte lip pencil`s?

Jeg syns kanskje Mandore-Limited edition kunne være noe for deg,

men er jo ikke helt sikker på hva du er ute etter, og den ser veldig

forskjellig ut fra person til person. Men selv syns jeg denne har de

kvalifikasjonene du er ute etter på mine lepper, men det kommer jo

igjen an på hvor mørk/lyse leppene dine er :)

Skrevet

Jeg elsker egentlig røde lepper, men på mine fyldige lepper kombinert med små/smale øyne ser det dessverre veldig feil ut. Føler jeg får et veldig bredt kjeveparti, mens resten av ansiktet bare forsvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...