Gå til innhold

Drømmetydning?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan litt om drømmetydning?

Jeg drømmer flere ganger at jeg er utro både følelsesmessig og seksuelt med andre enn min mann... Jeg våkner opp og er helt fra meg, for dette er jo så langt unna noe jeg faktisk kan komme til å gjøre.

Noen som vet noe hva dette kan bety?

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Noen som kan litt om drømmetydning?

Jeg drømmer flere ganger at jeg er utro både følelsesmessig og seksuelt med andre enn min mann... Jeg våkner opp og er helt fra meg, for dette er jo så langt unna noe jeg faktisk kan komme til å gjøre.

Noen som vet noe hva dette kan bety?

Hvilke følelser får du når du drømmer da? Skyld? Lettelse? Spenning?

Hvordan er hverdagen ellers?

Gjest Anonymous
Skrevet

Mens drømmen er så er det spenning, en også skyldfølelse.

Dagen ellers? I virkeligheten? Der er livet trygt, godt samliv, men hektiske dager.

Gjest TomKrus
Skrevet

Dagen ellers? I virkeligheten? Der er livet trygt, godt samliv, men hektiske dager.

Kan hende hverdagen mangler litt spenning, men i hverdagen treger du nødvendigvis ikke inkludere andre for å få opp den spenningen. Det kan man også fint klare med partneren :)

Skrevet

Med det samme vi er inne på drømmetyding - kan noen fortelle hva det betyr å drømme at man blir kåret til Miss Karasjok? Har ingen tilknytning til landsdelen eller folket og var i godt humør da jeg våknet.

Gjest TomKrus
Skrevet
Med det samme vi er inne på drømmetyding - kan noen fortelle hva det betyr å drømme at man blir kåret til Miss Karasjok? Har ingen tilknytning til landsdelen eller folket og var i godt humør da jeg våknet.

Livlig fantasi :) og noen dasjer med miss Norge reklame, Mona Grudt (? ) fiasko med klær og kanskje lest noe om Karasjok? Kanskje du har fulgt med på værmeldigen med misunnelse over temperaturen og solen som har ligget over Finnmarksvidda?

Gjest Anonymous
Skrevet
kan noen fortelle hva det betyr å drømme at man blir kåret til Miss Karasjok?

Det betyr at du er litt i ovekant deprimert etter at værmeldingen sa "fare for rein"

:wink:

Skrevet

Det er ganske uskyldig å drømme at du er utro, kanskje du bare savner litt spenning i hverdagen? .. Jeg har ikke greie på drømmetydning, men fant denne siden:

http://www.droemmetydning.com/

Skrevet

Livlig fantasi :) og noen dasjer med miss Norge reklame, Mona Grudt (? ) fiasko med klær og kanskje lest noe om Karasjok? Kanskje du har fulgt med på værmeldigen med misunnelse over temperaturen og solen som har ligget over Finnmarksvidda?

Det var i vinter jeg hadde denne artige drømmen, så været var nok ikke en faktor. Men det var veldig moro, selv om jeg ble overrasket over at jeg vant over alle samejentene. Hadde ikke meldt meg på konkurransen en gang, var bare tilfeldigvis i Karasjok og så at det var et arrangement der og før jeg visste ordet av det sto jeg på scenen med krone og bånd og sånn stav som misser får.

Gjest Anonymous
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...