kaleidoskop Skrevet 23. desember 2014 #61 Del Skrevet 23. desember 2014 Får jeg en gave fra noen jeg ikke forventer sier jeg "takk det var hyggelig, jeg har ikke noe til deg" Tenker at de da har lyst til å gi en liten ting og ikke for å få noe tilbake. Jeg gir ikke til noen venninner, men har ei som hvert år ganske tidlig forteller om den flotte julegave hun skal gi meg noe jeg merker hun gjør så jeg skal være klar over det og at hun skal få noe fint tilbake. Så sånn sett er jo det greit så det ikke kommer en "overraskelse" fra den kanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #62 Del Skrevet 23. desember 2014 Ah, en av disse som er blind på begge ører. Si meg, hva er det det snakkes om på jobb? Utover siste oppussingsprosjekt, eksotiske ferie og hva en skal gjøre på hytta til helgen? Nope. Det snakkes om alt fra litteratur til sex. Hytte er det bare et par som har og eksotiske ferier er heller sjeldne begivenheter på min arbeidsplass. Det er du som velger å se det du vil se her. Hvorfor vil du absolutt anse deg selv som mislykket? Det blir jo tidenes selvoppfyllende profeti, og går bare ut over deg selv.Anonymous poster hash: f2cd6...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2014 #63 Del Skrevet 23. desember 2014 Nope. Det snakkes om alt fra litteratur til sex. Hytte er det bare et par som har og eksotiske ferier er heller sjeldne begivenheter på min arbeidsplass. Det er du som velger å se det du vil se her. Hvorfor vil du absolutt anse deg selv som mislykket? Det blir jo tidenes selvoppfyllende profeti, og går bare ut over deg selv.Anonymous poster hash: f2cd6...250 Jeg anser da ikke meg selv som mislykket. Jeg anser bare verden rundt meg som obskønt overfladisk og ubrukelig. Det er denne materialistisk rike verden rundt meg som behandler med som en avviker og avskum. Jeg gir dem fingeren, melder meg ut fra julegaveracet og har blikket festet på en fremtid der jeg ikke bare mentalt, men også fysisk har lagt deres bedritne verden bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #64 Del Skrevet 23. desember 2014 Woob woob, mann! Der var ordet, mann! Du har mann, hus og bil! Du ligger milevis fremfor en hel røys med single menn. Det du forøvrig kaller for en liten elite er snittet av norges befolkning. Og den absolutte majoritet i den regionen som jeg bor. Hvorfor svarte tror du jeg vil og skal flytte herfra? Jo, for å kunne treffe og omgås, elelr menge meg med om du vil, folk som er like "misslykkede" som meg selv. Så det er det at jeg er gift som gjør meg "ikke mislykket"? Takk for det du! Jeg anser meg faktisk som et komplett menneske helt på egenhånd. Og det huset mitt er virkelig ikke noe "vellykkethetsprosjekt". Billig hus på bygda som trenger mye arbeid. Slutt å heng deg opp i detaljer. Det livet du beskrev som "normalt" med nye biler, fancy hus og flere hytter: kjenner du i det hele tatt noen som faktisk går det sånn? Det gjør ikke jeg. Ikke en eneste person i mitt liv har alt dette.Anonymous poster hash: f2cd6...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #65 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg snakker om mentaliteten i hele føkkings regionen der jeg bor. den er så overfladisk og materialtistisk at det er til å bli kvalm av. Som jeg ellers nevnte, ved å avvise og ignorere så kraftig som jeg gjør så blir det som regel noe skjer ett år, og så tar de hintet. Men om de forstår hvorfor det de gjør er så kvalmende galt, det er noe annet. Jeg bor i en bedriten del av Norge. Gleder meg hinsides til å flytte herfra Er det Stavanger-området i Rogaland du snakker om? Kjenner meg igjen skjønner du, men det er kanskje flere steder i Norge som er slik? Anonymous poster hash: e92cb...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 23. desember 2014 #66 Del Skrevet 23. desember 2014 Ah, en av disse som er blind på begge ører. Si meg, hva er det det snakkes om på jobb? Utover siste oppussingsprosjekt, eksotiske ferie og hva en skal gjøre på hytta til helgen? Diskuterer aldri den type ting på jobb. Om vi diskuterer fritid går det gjerne i sport og fiske (jeg er dessverre ganske uinteressert i begge deler), men som regel diskuterer vi faktisk nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 23. desember 2014 #67 Del Skrevet 23. desember 2014 Er det Stavanger-området i Rogaland du snakker om? Kjenner meg igjen skjønner du, men det er kanskje flere steder i Norge som er slik?Anonymous poster hash: e92cb...d03 Jeg bor i Stavanger, og kjenner meg overhodet ikke igjen. Dette varierer nok mye fra omgangskrets til omgangskrets , ogjeg syns det er urettferdig av brutal mann å få det til å virke som det gjelder "alle". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå