Gå til innhold

Noen andre som kjeder seg litt i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Jon blund
Skrevet

Noen andre som sitter å kjeder seg i kveld?. Fortell litt hva dere driver med da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙋 tenkte å bake pepperkaker... Halvsover i sofaen for øyeblikket.

Skrevet

Ligger og koser med katten :rodme: Endelig ferdig på jobb og juleferie :bolledeig:

Anonymous poster hash: 4ca7e...688
Gjest Jon blund
Skrevet

Spiser biff og ser på serier og vet alle andre er ute og fester og hoyer rundt i dag. Men vet dere hva, deilig å ta en rolig lørdag av og til også^^

Går det noe bra på tv mon tro?

Skrevet

Spiser biff og ser på serier og vet alle andre er ute og fester og hoyer rundt i dag. Men vet dere hva, deilig å ta en rolig lørdag av og til også^^

Går det noe bra på tv mon tro?

Harry Potter gikk tidligere :bolledeig: Det er grunn alene til å være hjemme og kjede seg litt

• Liker 1
Gjest Jon blund
Skrevet

Harry Potter gikk tidligere :bolledeig: Det er grunn alene til å være hjemme og kjede seg litt

Lenge siden jeg har sett de altså. Men gleder meg mest til i morgen. For jeg har kjøpt inn pinnekjøtt og skal lage gløgg med litt rødvin i og kose meg meg med en venninne og se jule filmer før vi skal ut å feire en bursdag til en annen venninne. Hvem trenger søndags kjæreste når man har pinnekjøtt!!

Skrevet

Lenge siden jeg har sett de altså. Men gleder meg mest til i morgen. For jeg har kjøpt inn pinnekjøtt og skal lage gløgg med litt rødvin i og kose meg meg med en venninne og se jule filmer før vi skal ut å feire en bursdag til en annen venninne. Hvem trenger søndags kjæreste når man har pinnekjøtt!!

Så koselig :) Også må dere ha på håndballfinalen i bakgrunnen!

Gjest Jon blund
Skrevet

Så koselig :) Også må dere ha på håndballfinalen i bakgrunnen!

Selvsagt;). Men det får være på padden ;)

Skrevet

Hahaha, det er det beste jeg har lest på KG!! :skratte: og det er HELT sant :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Raider KG og er litt grinete fordi jeg ikke er trøtt nok til å sove.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Pinnekjøtt? Er ikke det fitte det da? Kjøtt på pinnen... :vetikke:

Gjest Jon blund
Skrevet

tenkte å bake pepperkaker... Halvsover i sofaen for øyeblikket.

Blir vanskelig å bake når man halv sover. Husk og ikke sovne når de er i ovnen da;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...