Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #1 Del Skrevet 29. juli 2004 Er det flere som har opplevd, f.eks at man plutselig drømmer om en person man ikke har sett eller tenkt på på flere år, og så kan man møte vedkommende på gata dagen etter? Hvordan går det egentlig an? Sender vedkommende ut energi, signaler eller liknende? Er det noe drømmen vil fortelle oss? Egentlig ganske interessant.............. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 29. juli 2004 #2 Del Skrevet 29. juli 2004 Jada, kan oppleve det innimellom. Kan også bli nervøs og smådeppa tilsynelatende uten grunn, og så skjer det noe veldig ubehagelig dagen etter. Det handler om en slags forutanelse om ting da vet du. Intuisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 29. juli 2004 #3 Del Skrevet 29. juli 2004 JA! Hver gang jeg har drømt eller noen i familien min nevner den tidligere typen min, så kontakter han meg på en eller annen måte. Han bor ikke i fylket, så det gjør det enda mer merkelig. Blir like skremt hver gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå